Zadužen je za nadgledanje širenja Facebook oglašavanja s naglaskom na razvoj robnih marki, oglasne agencije srednje veličine i veliki izravni odgovor oglašivača.
Prije nego je došao u Facebook, Bruce je proveo deset godina u sportu i online industrijama uključujući uloge u dva profesialna nogometna kluba te nedavno u poduzeću koje stvara igre za društvene mreže (poduzeće za društvene aplikacije) koje se nalazi u San Franciscu. Podrijetlom je iz Engleske, a trenutno živi u Dublinu.
Bruce je izdvojio dio svog vremena u zauzetom rasporedu kako bi podijelio svojih top 5 marketinških savjeta zajednici hrvatskog marketinga.
1. Business je bolji u povezanom svijetu.
2. Investirajte u pružanju klijentima mogućnost povezivanja izravno svoj posao i uključite ih u razgovor.
3. Ljudi su se oduvijek pouzdali u prijatelje pri donošenju odluka i savjetovanju što kupiti, tako da neka sve vaše kampanje budu social.
4. Fokusirajte se na ciljano tržište kako bi došli do kupaca do kojih vam je stvarno stalo.
5. Kontinuirano analizirajte rezultate kako bi poboljšali svoje kampanje.
Marketing Kingdom održava se 1. i 2. ožujka 2012. u Hypo centru u Zagrebu. Obuhvaća dva dana izlaganja od strane najvećih svjetski priznatih stručnjaka u marketingu uključujući Yahoo!, Lego, Manchester City Football Club i Eurovision Song Contest.
Događaj organizira poduzeće iz Dubaija The P World i iSTUDIO iz Hrvatske. Hypo Alpe Adria je platinasti sponzor događaja dok su Nova TV, Dnevnik.hr i Jutarnji List ekskluzivni partneri događaja.
Za više informacija o događaju posjetite www.thepworld.com