Zagreb središte komunikacije

Bliski suradnik Stevea Jobsa u Zagrebu na 6. Effie konferenciji

Slika nije dostupna
U zagrebačkome Hypo centru počela je 6. Effie konferencija o komunikacijskoj učinkovitosti na kojoj će predavanja o marketinškoj učinkovitosti održati i svjetski stručnjaci Steve Chazin.

Predavanje će održati i Martin Lindstrom, autor bestsellera 'Buyology - istine i laži o tome zašto kupujemo'.

Predavanja će održati i domaći stručnjaci iz tvrtke Vipnet Frane Majstorović i Lahorka Habunek, koji će prenijeti svoja iskustva u izgradnji učinkovitoga branda na primjeru Tomata, koji je prošle godine osvojio Effie Grand Prix nagradu. Najavljeni su i Teresa Alpert, globalni brand strateg, te Olivier Genoud, koji se bavi upravljanjem globalnim brandovima.

Steve Chazin, bliski suradnik Stevea Jobsa i bivši direktor marketinga Applea, održat će predavanje pod nazivom 'Tajne Appleova uspjeha: kako je bolji marketing spasio Apple i što može učiniti za vas'. Sudionicima će, kako se najavljuje, 'otkriti tajne uspjeha kompanije koja je postavila standard za spajanje vrhunskog dizajna s odličnim marketingom kako bi od sitnog igrača iz sjene uspavane industrije osobnih računala postala globalni lider u glazbi, filmovima, telefonima i potrošačkoj elektronici'.

Steve Chazin bio je dio ekipe koja je na tržište lansirala iMac, pomogla povećanju dobiti tvrtke i projektirala strategiju uspješnog lansiranja iPod-a, iPhone-a i iPad-a.

Martin Lindstrom, jedan od stotinu najutjecajnijih ljudi na svijetu prema magazinu 'Time', održat će predavanje o povratu ulaganja u branding. Taj stručnjak za brandiranje će, kako se najavljuje, dati praktične upute za izgradnju branda gledano iz perspektive povrata ulaganja i objasniti koji su osnovni zahtjevi za preživljavanje svakodnevne bitke za udjel na tržištu te kako se ponašati u kriznim situacijama kada brand naglo izgubi svoje tržišne udjele.

Nakon završetka Effie konferencije, večeras oko 20 sati treći će se put dodijeliti Effie nagrade najučinkovitijim hrvatskim marketinškim kampanjama u prošloj godini. Na ovogodišnje natjecanje u devet kategorija prijavljena su 42 rada u čijoj je izradi sudjelovalo 30 oglašivača i 34 marketinške agencije.

Organizatori konferencije su Best marketing i HURA (Hrvatska udruga reklamnih agencija). Za sudjelovanje je prijavljeno oko 400 predstavnika hrvatskih kompanija (oglašivača), medijskih kuća i marketinških agencija. (Hina)