Prvi takav oglas, odnosno reklama, pojavio se 27. studenog 1994. godine u prvom digitaliziranom časopisu na webu, HotWired.com, koji je predstavljao popratnu verziju tiskovnog časopisa Wired. Otad je biznis oglašavanja putem bannera na internetu poprilično narastao, a s krajem ove godine, on bi trebao prijeći i brojku od 24 milijarde dolara, prema pisanju eMarketera.
Možda još važnije od navedene brojke, jest činjenica je digitalni banner najviše unaprijedio odgovornost, efektivnost i mjere oglašavanja. Zadatak u slučaju HotWireda bio je jednostavan, stvoriti nešto što se tada nazvalo 'grafičkom oglasnom jedinicom' (graphical ad unit), što je tim marketing i web stručnjaka, i napravio. Njihov moto bio je jednostavan i glasio je 'istražimo taj novi medij i promatrajmo što će se dogoditi'.
Kao primjer jednog od najuspješnijih banner oglasa na webu i njegovih kopija, koje su ostvarile 78 posto prolaznih klikova na internetu, valja izdvojiti onaj svima poznat - 'Click here'.