Luksuzni proizvodi ne djeluju ništa bolje od običnih koji se mogu kupiti u svakoj trgovini, pokazalo je istraživanje koje je proveo časopis Consumer Reports.
Istraživanje je potvrdilo da niti jedan od ispitanih proizvoda nema bitnog uticaja na izgled kože.
Istraživači su došli do zaključka da poslije 12 tjedana vrhunski proizvodi uspjevaju tek malo izgladiti plitke bore, ali čak i najbolji među njima dubinu bora ne mogu smanjti više od 10 posto, a ta je promjena nevidljiva golom oku.
"Testovi su otkrili da, u prosjeku, ima malo razlike u djelovanju proizvoda na izgled kože, no cijena i efikasnost nisu povezane", izjavio je glasnogovornik časopisa.
Amerikanci godišnje troše više od milijardu dolara na kreme protiv bora.
U ovom istraživanju, testirani su proizvodi s maloprodajnom cijenom od 19 do 355 dolara. Svaka od krema testirana je na najmanje 20-tak žena između 30 i 70 godina.
Unatoč zaključku istraživanja, neke žene kažu kako će ipak nastaviti s korištenjem tih preparata.
"Nikad nisam zaista vjerovala da te kreme mogu zaustaviti pojavu bora, ali se uz njih dobro osjećam, a i lijepo mirišu", izjavila je 36-godišnja učiteljica iz New Yorka Amira Thoron.