'Dobit ostvarena programom kampanje rasla je vrlo brzo i njezini su se učinci naširoko osjetili', rekao je Stanton Glantz, direktor Centra za istraživanje, edukaciju i kontrolu duhana na kalifornijskom sveučilištu San Francisco.
Za razliku od drugih programa koji ciljaju tinejdžersku populaciju, kalifornijski program usredotočio se na odrasle osobe kroz agresivnu medijsku kampanju i promjenu javne politike, primjerice promicanjem prostora bez duhanskog dima.
Prema studiji, program je u razdoblju od 1989. do 2004., spriječio prodaju 3,6 milijardi kutija cigareta, a što bi duhanskoj industriji donijelo 9,2 milijardi dolara.
Studija bi trebala potaknuti druge američke države da slijede kalifornijski primjer i povećaju novčana izdvajanja za kampanje velikih razmjera kojima će se suprotstaviti duhanskoj industriji.
Naime, duhanska industrija potroši 13 milijardi dolara godišnje na promocije i oglašavanja povezana uz pušenje.
Pušenje uzrokuje svaku desetu smrt odraslih osoba diljem svijeta i vodeći je uzročnik smrti koji je moguće spriječiti, tvrdi Svjetska zdravstvena organizacija.
U SAD-u pušenje je uzrok prerane smrti za 400.000 ljudi godišnje.