Iza nas je osam inspirativnih poduzetničkih priča ljudi koji su se usudili realizirati svoju ideju i ponuditi je tržištu. Nakon što smo se upoznali sa svim proizvodima, još nas malo dijeli do velikog finala četvrte sezone Startaj Hrvatska.
U jedanaest tjedana dobili smo osam finalista, no samo će jedan od njih imati laskavu titulu HIT-proizvoda 2023. godine. Kao i dosad, HIT-proizvod nije samo onaj koji je osvojio srca kupaca već i proizvod čiji je poduzetnik ostvario znatan napredak u svijetu poduzetništva, istovremeno pokazujući neosporivu samostalnost u vođenju poslova.
Ukupno {{TotalVotes}}
Greška prilikom glasanja. Pokušajte ponovno kasnije. {{error}}Daš pops, smrznuti deserti kreirani su prema zahtjevima modernog i svjesnog kupca. Strastvenim pristupom izradi i pažljivo osmišljenom recepturom, stvoren je proizvod koji ne sadrži dodatne arome i aditive, već svoj puni okus dobiva iz visokokvalitetnih ekoloških sirovina. Smrznuti deserti, iza kojih stoji vesela ekipa koju čine Marko Šepetavc, Mia Grbavac i Azra Hadžić Josipović, pogodni su i za intolerantne na laktozu jer ne sadrže mlijeko te nose oznaku VEGAN.
Daš pops neće se svidjeti samo odraslima već i djeci, za koju su posebno prilagođeni poštujući nadležne pravilnike. Tako onim najmlađima, u dobi od šest mjeseci, nude mješavinu triju različitih okusa: sočnu šljivu, osvježavajuću jabuku s dodatkom cimeta i slatku krušku, a za djecu stariju od 12 mjeseci tu su naranča, banana s cimetom i čokolada sa zobenim pahuljicama. Za odrasle tu su čak tri vrste smrznutih deserata koji ne sadrže gluten i nalaze se u BIO multipak pakiranjima. U svakom multipak pakiranju nalaze se tri štapića istog okusa, a možete birati između miksa čokolade, banane, badema; kokosa i badema, te lješnjaka koji je dodatno obogaćen nugatom.
Braća Tabay, Marko i Tomislav, iz Makedonije su preselili svoj kulinarski talent u Zadar, gdje su pokrenuli uspješnu tvornicu, a pomaže im Tomislavova partnerica Iva. Njihove Tabay mesne delicije, koje se pripremaju popularnom metodom sous vide, jesu marinirana sporo kuhana svinjska rebra.
Sočne delicije dolaze u tri različite marinade: klasični umak, BBQ umak i pikantni spicy umak od kikiriki-maslaca. Osim toga, u njihovoj ponudi može se pronaći i marinirano sporo kuhano svinjsko meso od lopatice, poznato kao pulled pork, obogaćeno klasičnim Tabay umakom.
Matea Briški i Petar Baronić, mladi ljubavni, ali i poduzetnički par, zaljubljenici su u kulinarstvo te su svoju pomno osmišljenu recepturu prenijeli na Pepas savijače, koje su, kao i ostali proizvodi projekta Startaj Hrvatska, dostupni u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima.
Njihove savijače jednako su ukusne u slanim i slatkim varijantama. Slane su s nadjevom od povrća i šampinjona te s klasičnom kombinacijom svježeg domaćeg sira. Za ljubitelje slatkog, tu su savijače sa sočnim nadjevom od jabuka i cimeta te neodoljiva kombinacija svježeg domaćeg sira i višanja.
Djedov posao s prirodnom kozmetikom rođaci Senna Ušić Jogunica i Andrej Azenić uspješno su nastavili i nadogradili. Njihove Azena kreme za ruke prirodne su i ekološki prihvatljive jer je pakiranje izrađeno od šećerne trske i može se u potpunosti reciklirati.
Kreme dolaze u dva prekrasna mirisa – opuštajuće Lavanda & Tangerina te krema za ruke osvježavajućeg spoja Ružmarina & Limuna koja pruža njegujući i hidratizirajući učinak ne samo za ruke već i za nokte. Senni i Andreju, ovim zelenim čarobnjacima, želja je bila vratiti se korijenima te napraviti hidratantni, visokokvalitetan proizvod, u čemu su i uspjeli.
Marija Kuća i Luka Međeral, prijatelji od srednjoškolskih dana, spojili su tradiciju i moderna vremena te stvorili Barun bezglutenske mješavine za kruh. Luka je napravio recepte dok je Marija bila zadužena za mlin te su sada njihovi proizvodi, poput mješavina za heljdin, kukuruzni i rižin kruh, dostupni u svim INTERSPAR hipermarketima i odabranim SPAR supermarketima diljem Hrvatske.
Barun bezglutenske mješavine za kruh dolaze s posebnom vrećicom u koju se jednostavno stavi pripremljeno tijesto, nakon čega slijedi pečenje otprilike sat vremena. Upornost i predanost Marije i Luke u projektu Startaj Hrvatska naišle su na pohvale, ali i dovele do uspjeha.
Živko Dražin morski je čovjek, stoga i ne čudi što se u projekt Startaj Hrvatska prijavio s pravim mediteranskim specijalitetima. Njegovi proizvodi Pepefiš – papričice punjene slanim inćunima, salate od hobotnice i temeljac za Anin crni rižoto omogućavaju ljubiteljima morskih specijaliteta uživanje u ribljim delicijama tijekom cijele godine.
Živko svoj posao opisuje kao čisti užitak, ističe da sve što spravlja prolazi spore procese soljenja i mariniranja kako bi postigao izražen i prepoznatljiv okus. Njegova posvećenost kvaliteti odražava se u svakom proizvodu, a potrošačima nudi jedinstveno gastronomsko iskustvo.
Vrijedni bračni par Svjetlana i Lovro Lenac dolaze iz Hrvatske Kostajnice, gdje rade izvorni proizvod za svoj kraj. OPG Lenac BIO rezanci od buče, poznate i kao tradicionalne kostajničke pletenice, pripremaju se tako što se bundeva reže na trakice, a potom se suši.
Njihov stopostotno prirodni proizvod ne sadrži nikakve dodatke ni aditive i ima višestruku primjenu – sjajna je zamjena za tjesteninu, a može biti dodatak svim vrstama salata i umaka. U njihovu je radu istaknuta privrženost rodnom gradu, a svoje proizvode nazivaju i Kostajnicom u vrećici.
Danijel Horvat iz Darde, bivši razminiravač, odlučio se na poduzetnički pothvat nakon umirovljenja. S partnericom Monikom Parat osmislio je All Sweet karamelizirane lješnjake. Taj proizvod iz idilične Baranje rađen je prema tradicionalnom receptu te ne sadrži bojila i konzervans.
Poslastice nose oznaku VEGAN, obogaćene su vitaminom E, vitaminom B9 i manganom, a oduševljavaju svojom hrskavošću i posebnim okusom vanilije. All Sweet karamelizirani lješnjaci neizostavan su dio blagdanskog stola, a toliko su ukusni da ćete tražiti još.
Nakon predstavljanja svih proizvoda za kandidate Startaj Hrvatska slijedila je izravna prodaja u INTERSPAR-u. Svi su imali 90 minuta za ostvarivanje što većeg broja kupnji, a mnogi su pokušali i šarmirati kupce. Međutim, samo jedan proizvod bio je najprodavaniji i bit će odabran kao HIT-proizvod 2023. godine – koji to, doznat ćete u velikom finalu.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom SPAR po najvišim profesionalnim standardima.