Grubo nasamaren

Vidovnjakinja zaljubljenog jadnička natjerala da kupi vremensku mašinu

Slika nije dostupna
Prevarantica je iz nesretno zaljubljenog čovjeka sveukupno 'iscijedila' čak 4,8 milijuna kuna.

Samozvana vidovnjakinja Priscilla Kelly Delmaro (26) iz New Yorka uhićena je prije nekoliko dana jer je u nesretno zaljubljenom muškarcu (32) iz Brooklyna pronašla idealnu žrtvu za 'muženje'.

Delmaro je tog čovjeka unatrag dvadeset mjeseci uspjela opelješiti za čak 4,8 milijuna kuna, međutim pažnju javnosti nije toliko privukao golemi iznos koliko priče u koje ga je uspjela uvjeriti.

Iskustva čitatelje s neugodnim pozivima - 'Sjetit ćete se vi mene kada dobijete rak'

Nesretnika je, naime, između ostalog nagovorila da joj kupi vremensku mašinu kako bi se vratila u prošlost i očistila ga od uroka (čitaj: morao joj je kupiti zlatni Rolex od 200.000 kuna), a kada to nije pomoglo da ga njemu tako lijepa Michelle zavoli, naplatila mu je 550.000 kuna za gradnju 130 kilometara dugačkog zlatnog mosta u paralelnoj dimenziji!

Taj joj je most bio potreban kako bi na njemu zarobila zlog duha koji mu je priječio da se nađe u sretnoj vezi s Michelle, a zbog koje je prevarantici nastavio plaćati lude iznose čak i nakon što je na Facebooku u veljači 2014. godine otkrio da je djevojka umrla.

PREVARA STOLJEĆA 1,2 milijarde kuna spremili sebi u džep

Bešćutna Delmaro je jadničku 'prodala' da su Michelle ubili zlodusi i da će je uspjeti reinkarnirati, pa ga je poslala u Kaliforniju da upozna neku curu u koju je tobože ubacila njezinu dušu.

Razočaran 'novom Michelle' muškarcu je napokon sinulo da je Delmaro tek obična lažljivica, pa je angažirao privatnog detektiva i naposljetku sve prijavio policiji.

Do tog je trenutka taj muškarac, kojemu tamošnji mediji nisu otkrili identitet jer nije naveden u sudskim spisima, ostao bez svega što je imao na računu, automobila i stana, a došlo je čak i do toga da je pred kraj posuđivao pozamašne iznose od prijatelja, rodbine i kolega s posla.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook