Bogatstvo Hrvatske

Uspješna gospodarska priča iz Hrvatske - Za nju je potrebno ispuniti nekoliko uvjeta

Slika nije dostupna
Terme Sveti Martin već duže vrijeme surađuju s raznim obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima, kako bi svojim gostima ponudili vrhunske proizvode.

Najmanja hrvatska županija, Međimurje, iz godine u godinu sve marljivije radi na poboljšanju turističke i gastronomske ponude. Upravo u okosnici međimurskoga turizma, LifeClass Termama Sveti Martin, posjetitelji mogu iskusiti simbiozu modernoga i domaćeg, odnosno ono najbolje od domaćih proizvoda, predstavljeno na moderan način.

Terme surađuju s preko 25 obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, koja im svakodnevno isporučuju svoje proizvode. Najvažnija na ljestvici prioriteta jest kvaliteta namirnica, potom količine koje se mogu proizvesti, kako bi se zadovoljile potrebe gostiju, ali i cijena. 'Naravno, jedan od uvjeta jest i da dobavljač bude iz Međimurja', kazao nam je Saša Vugrinec, voditelj marketinga i odnosa s javnošću u Termama Sveti Martin. Ipak, dodaje, za proizvode koji nisu tipično međimurski, poput maslinova ulja, logično je da će surađivati s OPG-ima koji nisu iz Međimurja.

Priča o uspješnoj suradnji zapravo je priča o uzajamnom poticanju na što bolju i kvalitetniju proizvodnju i pružanje usluga. 'OPG-i moraju zadovoljiti visoku razinu kvalitete kod proizvodnje, kao i sve zakonske predispozicije za obavljanje djelatnosti', kazao je Vugrinec. U njih se ubrajaju oni koji se bave uzgojem povrća i voća, vina i orašastih plodova.

Hrabri muškarci diljem svijeta ovih dana puštaju brkove

Neki od dobavljača su i OPG Zeleni vrt iz Murskoga Središća, koji za Terme uzgaja razno povrće. OPG Siladi brine se da Terme u svojoj ponudi uvijek imaju proizvode od buče, prvenstveno bučina ulja, koje se smatra jednom od delicija međimurskoga kraja. Osim povrtnih specijaliteta, u ponudi su i pčelarski proizvodi OPG-a Šardi. Za vinsku su ponudu zaslužne vinarije Jakopić, Štampar, Novak, Belović, Kocijan te Vinska kuća Hažić. Suradnja s Termama za njih znači i odličnu reklamu, ali i vrhunsko poslovanje te poticaj da uvijek nastoje biti još bolji u proizvodnji.

Svi se oni brinu za to da se u ponudi nađu samo najbolje namirnice i specijaliteti. 'Prošle smo godine potpisali ugovor s preko dvadeset lokalnih proizvođača povrća i voća, koji opskrbljuju naše potrebe, a postoji i pravilo od 24 sata, koje govori o tome kako od vrta do stola prođe minimalni rok, kako bi namirnice bile zaista svježe', kazala je Božica Hanc Rendarić, šefica kuhinje u hotelu Spa Golfer.

Meso i mliječni proizvodi još uvijek nisu isključivo iz Međimurja, kakav je slučaj s voćem i povrćem. 'Trenutno smo u fazi dogovora, iduće će godine i to biti sve iz Međimurja', kazao je Vugrinec. Osim toga, suradnja s raznim obiteljskim poljoprivrednim gospodarstvima inspirirala je Terme da se i sami daju u proizvodnju, pa će uskoro poraditi i na degustacijskom vrtu, gdje će jedan dio namirnica i sami proizvoditi.

Dakle, ukoliko želite raznovrsnu ponudu domaćih proizvoda, koji imaju i garanciju svježine, Međimurje vas čeka raširenih ruku.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook