Tri djevojke s interaktivnom bajkom osvojile glavnu nagradu na ovogodišnjem Hack It! hackathonu

Tim tArtle s idejom interaktivne bajke pobjednik je drugog po redu Hack It! hackathona u organizaciji Hrvatskog Telekoma i startup inkubatora hub:rauma

Nagrada je 30.000 kuna i mogućnost pristupa startup akceleratoru DT-a

Na natjecanju je sudjelovalo 10 timova koji su 24 sata osmišljavali kreativna rješenja za komunikaciju budućnosti

Tri djevojke čine tim tArtle, koji je sa svojim projektom interaktivne bajke jučer pobijedio na drugom po redu Hack It! hackathonu u organizaciji Hrvatskog Telekoma i DT startup akceleratora hub:rauma.

Pobjednička ekipa koja je predstavila interaktivnu bajku namijenjenu mlađim uzrastima osvojila je glavnu nagradu od 30.000 kuna i mogućnost pristupa start-up akceleratoru DT-a. Aplikacija Teama tArtle, iza kojeg stoje Maja Subotić Šušak, Andreja Smetko i Mirela Ćosić, koristi proširenu stvarnost kako bi komunicirala s djetetom putem smartfona. Ona ga „sluša“ i zavisno o ključnim riječima u okolini stvara virtualne predmete i likove. Glavni kriteriji za izbor pobjednika bili su inovativnost i razvijenost ideje te njen tržišni potencijal. Prilikom osmišljavanja ideje natjecatelji su mogli koristiti najmoderniju tehnologiju današnjice poput virtualne i proširene stvarnosti.

Nagradu je pobjednicama dodijelila Nataša Rapaić, članica Uprave i glavna operativna direktorica za privatne korisnike Hrvatskog Telekoma. Ovogodišnji Hack It! hackathon okupio je deset timova sastavljenih od dizajnera, programera i mladih stručnjaka iz segmenta marketinga i menadžmenta, koji su 24 sata smišljali inovativna komunikacijska rješenja budućnosti.

 

 

Povezane teme