Toaleti u zrakoplovima tipa A330 i A340 tvrtke sa sjedištem u Hong Kongu začepili su se u tri navrata u razmaku od 11 dana. Jedan je zrakoplov morao prisilno sletjeti, a u dva je zrakoplova prije uzlijetanja smanjen broj putnika. U najtežem slučaju, zrakoplov sa 278 putnika na letu iz Rijada za Hong Kong 17. studenoga morao je sletjeti u Mumbai pošto je posada otkrila da nijedan od deset toaleta ne radi.
>> Avion popravio ljepljivom trakom!
Druga dva zrakoplova morala su smanjiti broj putnika pošto je prije polijetanja otkriveno da polovica toaleta ne funkcionira. Dužnosnici Cathaya i Airbusa rekli su da im još uvijek nije poznat razlog kvara, premda su sugerirali da bi putnici mogli biti odgovorni za probleme s toaletom. ‘Iznenadili biste se kad biste vidjeli što smo sve pronašli u cijevima prilikom popravaka - ne samo ručnike, već i boce, čarape, pa čak i dječje igračke’, rekla je jedna neimenovana dužnosnica. (Hina)