Urednik 'Online Dating Magazine-a' Joe Tracy izjavio je za Post kako je do porasta broja umirovljenika koji koriste kompjutore da bi našli romantične partnere došlo nakon što su 'online' agencije za upoznavanje počele ciljati tu demografsku skupinu.'Vidjeli su svoje sinove i kćeri da koriste online upoznavanje za izlaske i da imaju uspjeha u tome', rekao je Tracy. 'A vidimo da i online agencije za upoznavanje ciljaju starije građane i tržište baby-boom naraštaja (rođeni od 1946. do 1964.)'.
Ljubav ni romanse nisu privatno vlasništvo mladih
Sociologinja Pepper Schwartz, sa Sveučilišta Washington, koja je proučavala te odnose, izjavila je da online agencije za izlaske pomažu umirovljenicima proširiti izglede za moguće partnere s lokalnih crkava i centara za starije osobe. Schwartz ističe da su takve dodatne mogućnosti od vitalnog značenja za starije osobe, jer se njihova potreba da pronađu nekog 'savršenog' ne umanjuje s godinama. 'Ni ljubav, ni romansa, niti avantura nisu privatno vlasništvo mladih', kazala je Schwartz. (Hina)
Ukupno {{TotalVotes}}