Luka Maksimović, 25-godišnji student komunikologije kojeg srpska javnost zapravo puno bolje poznaje pod pseudonimom Ljubiša Preletačević Beli, objavio je u utorak zadnji predizborni spot koji je u samo tri dana na YouTubeu skupio preko pola milijuna pregleda.
Tajna uspjeha spota krije se u činjenici što je osmišljen kao parodija, i to u prvom redu politička, što zapravo i jest temelj njegove kampanje.
Maksimović se, naime, u politiku upustio kroz šalu 2016., kada je uz pomoć prijatelja napravio par satiričnih videa o srpskoj političkoj sceni.
Međutim, ono što je počelo kao zafrkancija, šamar vladajućima i opoziciji, u međuvremenu je preraslo u vrlo ozbiljnu priču, ozbiljnju čak do te mjere da je Beli prije samo tjedan dana prema izlaznim anketama izbio na drugo mjesto s 11 posto podrške, odmah iza Aleksandra Vučića.
Hoće li doista na nedjeljnim izborima završiti u drugom krugu ostaje nam vidjeti, ali da mu podrške nipošto neće manjkati, jasno govori i činjenica da ga samo na Facebooku prati 150 tisuća ljudi.
Spot "Beli je pobednik" u petak je primijetio i ugledni BBC, te je završetak trilogije kojoj su prethodili spotovi "Beli se budi" i "Beli je predskazan".