'Nadamo se da si uživao u rođendanu svoje djevojke i u buketu cvijeća koji joj nisi donio kada se nisi pojavio u rezerviranom terminu u 20:15. Hvala.' To je samo jedna od nekoliko poruka objavljenih na Twitter profilu jednog vijetnamskog restorana u Beverly Hillsu, čiji vlasnici više nemaju živaca za mušterije koje rezerviraju stol, ali se naprosto ne pojave u zakazanom terminu, niti se udostoje nazvati i obavijestiti da ih neće biti.
>> Deseci gostiju otrovali se u najboljem restoranu na svijetu
'Šup** koji odluče ne doći ili najkasnije 20 minuta prije termina ne otkažu rezervaciju upropaštavaju restorane', prilično je izravan jedan od suvlasnika restorana Noah Ellis u izjavi za Eater.com.
'Ili smo stalno prebukirani zbog čega gosti dugo čekaju ili odbijamo goste u večernjim terminima pa na kraju imamo prazne stolove', dodaje Ellis.
Njegov je restoran ovoj gotovo bezizlaznoj situaciji odlučio pokušati stati na kraj javnom prozivkom, imenom i prezimenom, ljudi koji nisu došli u rezervirani termin. Nemarne mušterije od prošle nedjelje prozivaju putem Twittera, a dosad su u nekoliko cinično intoniranih poruka na stup strama pribili desetak osoba.
Pogledaj na Twitteru
Glasnogovornik restorana (da, u Beverly Hillsu i restorani imaju glasnogovornike) Brian Rosman kaže da tajnice često svojim direktorima rezerviraju i po nekoliko stolova u različitim restoranima, ali prava je rijetkost da rezervaciju otkažu, nego se direktori jednostavno ne pojave i stolovi ostanu prazni.
'Malim restoranima poput ovoga i tek nekoliko praznih stolova jako puno znači. Ljudi očito ne shvaćaju da nam stvaraju velike probleme', rekao je Rosman.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook