Putnika je uhvatila panika kada je ugledao natpis na krilu kojem je dio bio otrgnut, na kojem je pisalo 'Mi znamo za ovo'. Incident koji se dogodio 28. srpnja izazvao je mnoge reakcije na društvenim mrežama.
Glasnogovornik ove avio kompanije Bobbie Egan rekao je da je natpis koji je zabrinuo putnike zapravo napisao zaposlenik koji radi u održavanju, kako bi kolegama dao do znanja da je problem evidentiran te da nema razloga za brigu. Ipak i sam priznaje da natpisu nije bilo mjesto na krilu aviona. Natpis je odmah uklonjen.
>> Pijana pilotkinja htjela voziti avion sa 254 putnika!
Ovo nije jedini incident povezan sa Alaska Airlinesom u zadnjih mjesec dana. Naime, zajednica na društvenim mrežama,a poslije i šira javnost, ostala je šokirana nakon što je jedan od putnika na svom Facebook profilu podjelio kritiku na ponašanje zaposlenika avio kompanije.
On je svjedočio nehumanom ponašanju zaposlenika prema čovjeku koji boluje od Pakrinsonove bolesti, koji mu nisu htjeli pomoći da se ukrca na let, zbog čega je propustio let za koji je kupio kartu. Prisiljeni pritiskom javnosti avio kompanija se ispričala putniku i ponudili su mu besplatnu kartu.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.