LIDL HRVATSKA

Predstavljena suradnja HGSS-a i Lidlovog brenda Okusi zavičaja

1/3 >> Pogledaji ovu galeriju
Galerija
Trgovački lanac Lidl Hrvatska poznat je po tome da podržava rad udruga i institucija koje se bave stvaranjem bolje zajednice, ali i po svojoj sustavnoj potpori domaćim proizvođačima putem plasmana njihovih proizvoda kroz Lidlov brend Okusi zavičaja.

U toj je misiji prepoznao istinske junake: Hrvatsku gorsku službu spašavanja, kao svog novog partnera. Ovim
partnerstvom, Lidl je dao doprinos uspješnom i nesmetanom radu HGSS-ovaca, koji svakodnevno
daju sve od sebe kako bi pomogli ljudima u nevolji, često riskirajući vlastite živote.

Kako je došlo do suradnje Lidla i Hrvatske gorske službe spašavanja, na predstavljanju kampanje
pojasnili su voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidla Hrvatska Marina Dijaković te pročelnik
HGSS-a Josip Granić, a okupljenima su svoje dojmove sa snimanja spotova prenijeli Mario Petreković i
Bojan Navojec, zaštitna lica kampanje.

PR

„Uistinu smo ponosni na ovu suradnju, na zajedničku kampanju i činjenicu da smo doprinijeli radu naših
HGSS-ovaca, koji bez trunke samohvale svakodnevno spašavaju živote. Odlučili smo da zaslužuju našu
podršku, s obzirom na to da godinama nesebično, neumorno i izuzetno pozitivno, s osmjehom na licu
pomažu našim građanima i turistima. Spojiti njihove navike i njihov radni dan s našim Okusima zavičaja
je bilo lako, logično i prirodno. Pravim herojima, a oni to uistinu i jesu, potrebne su hranjive, domaće i
konkretne namirnice, kako bi izdržali svakodnevne izazove i napore koji su pred njima. Naš brend Okusi
zavičaja obuhvaća autohtone proizvode domaćih dobavljača koji čine idealan obrok volonterima HGSS
a dok su na zadatku“
– istaknula je Marina Dijaković iz Lidla Hrvatska.

PR

HGSS-ovci su u hrvatskoj javnosti izuzetno omiljeni. Svojim volonterskim radom, kojim svakodnevno
čine istinsku razliku u životima unesrećenih ljudi, pokazuju stvarnu ljudskost, uspijevajući uvijek u svoju
komunikaciju utkati dozu humora.

Pročelnik Hrvatske gorske službe spašavanja Josip Granić ovom je prilikom izjavio: „Naša služba sastavljena je od volontera kojima je jedina motivacija za obavljanje ovog posla pomaganje unesrećenim ljudima. Ne patimo od toga da se o nama puno priča ili piše, ali vjerujem da je upravo naša dobra i otvorena komunikacija dovela i do ove lijepe suradnje s Lidlom, koja nam puno znači. Osim što će nam s njihovom podrškom obavljanje svakodnevnih zadaća biti olakšano, veseli nas vidjeti da Lidl također vodi brigu o okolišu te da godinama pruža podršku domaćim dobavljačima.“

Povezane teme