Iako već 55 godina uveseljava generacije djevojčica diljem svijeta, popularna lutka 'Barbie' u posljednje vrijeme bilježi sve lošiju prodaju, pa bi ju modernije elektroničke igračke mogle izgurati s tržišta. Proizvođač barbika, tvrtka Mattel, bilježi pad u prodaji od 13% za posljednji kvartal prošle godine, prenosi američki Huffington post.
Mnogi smatraju da je razlog tome upravo taj što mlade žene i majke više vrednuju ženske idole iz stvarnog života, nego idealizirani tip koji predstavlja lutka 'Barbie', pa je takva igračka u očima mnogih neprimjerena jer šalje iskrivljenu poruku, pišu američki mediji.
Fantastična vijest za sve one koji gledaju porniće
Otkad je puštena u proizvodnju davne 1959., 'Barbiku' su mnogi kritizirali jer su takvu lutku u to vrijeme smatrali skandaloznom zbog zabrinutosti da će navesti djevojčice da razmišljaju o seksu. Unatoč kritikima, Barbie je kroz godine postigla legendarni status i za mnoge predstavljala simbol nezavisne žene, a kroz desetljeća je napravljena u svim mogućim odjevnim kombinacijama.
Iako i danas mnogi smatraju kako lutka stvara krivu percepciju o ženama, dio roditelja misli kako su kritike prenapuhane i kako je zapravo lutka dobar način zabave za djecu, koja lutku percipiraju puno drugačije od načina na koji lutku gledaju odrasli.
Popularna lutka do sada je prodana u preko milijardu primjeraka.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook