Poezija kao nova valuta plaćanja?

Kao ambasador kulture bečkih kavana, Julius Meinl posvećen je ideji prenošenja opuštajućih i inspirirajućih predaha uživateljima vrhunske kave te postavljanju dugoročnih veza s umjetnošću i kulturom.

Julius Meinl inspirira i stimulira potrebu za životom ispunjenim poezijom i kreativnim trenucima. Kako im i sami slogan kaže: Julius Meinl inspirira pjesnike od 1862.

U 2014. Hrvatska se među prvima priključila globalnom Julius Meinl poetry projektu. Kroz tri faze hrvatska javnost upoznata je s komunikacijskom platformom na kojoj će Julius Meinl dugoročno graditi brand priču. Cilj projekta je istaknuti važnost poezije u današnjem svijetu te pokazati kako poezija može učiniti svijet ljepšim.

Obilježavanje 21. ožujka, Svjetskog dana poezije, polako postaje tradicija koja veže Julius Meinl i poeziju. U 2015. godini ljestvica je postavljena na globalnu razinu kolektivnog slavlja istinskih vrijednosti – poezije i osjećaja.

Postavlja se glavno pitanje: možemo li u svijetu kojim upravlja beživotna tehnologija, ubrzani tempo života i pohlepa za novcem zastati samo na trenutak? Može li poezija inspirirati i potaknuti ljude da daju priliku osjećajima? Mogu li osjećaji biti nova valuta?

Današnje društvo zasniva se na pragmatizmu i materijalizmu umjesto na emocijama. S druge strane, poezija zahtjeva da se ljudi emocionalno otvore i inspiriraju. Julius Meinl i ove će godine pokazati da su osjećaji vrijedniji od novca. 21. ožujka poezija postaje valuta plaćanja kada će se u preko 23 zemlje diljem svijeta, uključujući Hrvatsku, Julius Meinl kava plaćati stihovima. Do tada ovaj globalni projekt možete pratiti na Facebook stranici: https://www.facebook.com/juliusmeinlbonfanti

Povezane teme