Kupnjom odabranih proizvoda tvrtke P&G podržavate kampanju „Hvala ti mama“ kojom P&G pomaže majkama vrhunskih sportaša. Jedan sretnik će također osvojiti uglađen i ekološki automobil Toyota Auris Hybrid.
„Hvala ti mama“ je globalna kampanja koju kompanija Procter&Gamble provodi u suradnji s Međunarodnim olimpijskim odborom, a suradnja je započela 2012. godine. U Hrvatskoj su zaštitna lica kampanje Natko Zrnčić Dim i njegova majka Maja Zrnčić.
Tema ovogodišnje kampanje „Hvala ti mama“ je borba protiv predrasuda. P&G je krajem prošle godine predstavio kratki film pod nazivom „Ljubavlju protiv predrasuda“, a koji upozorava da i među sportašima postoje predrasude.
Hrvatski olimpijac Natko Zrnčić Dim kaže da se i sam susreo s predrasudama u sportu.
„Predrasude su prisutne i u sportu i dobro je da je tema ovogodišnje kampanje „Hvala ti mama“ baš ta. Kod nas u skijanju je najčešća predrasuda prema skijašima iz nazovimo to, skijaški male zemlje jer se odmah očekuje slabiji rezultat. To naravno nije istina i već smo puno puta dokazali da to nikako ne stoji“, izjavio je Natko Zrnčić Dim.
Kratki film „Ljubavlju protiv predrasuda“ pogledajte na sljedećem linku: https://www.youtube.com/watch?v=JSWyrR4gXkw, a više o nagradnoj igri u kojoj možete osvojiti Toyotu Auris Hybrid doznajte na stranici: http://www.nagradne.hr/nagradne-igre/osvoji-toyotu-auris-hybrid/.