Zna posao

Zahvaljujući njoj Facebook zarađuje milijarde

Slika nije dostupna
Da nije bilo Sheryl Sandberg Facebook bi vjerojatno davnih dana propao - jer ne tvrtku ne zarađuje od dobre ideje nego od oglasnog prostora. Za to se pobrinula upravo ona.

Godine 2008. društvena mreža Facebook dobila je pravi zamah na svjetskom tržištu, no mlađahni Mark Zuckerberg nije imao apsolutno nikakvog iskustva u vođenju kompanije tih razmjera. Na njegovu sreću tadašnja Googleova predsjednica za globalne operacije online prodaje, genijalka u svijetu biznisa, Sheryl Sandberg, tražila je novi posao.

Njih dvoje upoznali su se na božićnoj zabavi kod nekadašnjeg direktora Yahooa, Dana Rosenweiga. Nakon toga uslijedila je prva u nizu večera na kojima je dogovorena njihova međusobna suradnja.

Facebook nam sprema neugodno iznenađenje!

 Facebookova prodaja oglasa bila je tada u rasulu i ova genijalka je uzela stvari u svoje ruke. U vrlo kratkom roku dovela je kompaniju u red, a do 2010. godine Facebook je postao profitabilan. I to kako.

Od 2008.-2011. godine tvrtka je porasla sa 130 zaposlenih na 2500 zaposlenih, sa 70 milijuna korisnika, na 700 milijuna korisnika. Sandberg je formirala kompletnu financijsku politiku Facebooka, baš kao što je ranije učinila i s Googleom te ih pretvorila u svjetski fenomen.

Ona se danas bavi strategijom oglašavanja, kadrovskim poslovima, marketingom te PR-om te komunikacijama.

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook  

Povezane teme