Trgovački lanac Lidl Hrvatska započeo je suradnju s još pet domaćih
dobavljača, a sve u sklopu projekta „Okusi svoj zavičaj“, započetim 2016. godine s Hrvatskom
gospodarskom komorom kada smo projekt započeli sa 16 OPG-ova i njihovih 50-ak proizvoda iz asortimana voća i povrća. Lidlov brend „Okusi svoj zavičaj“ trenutno broji 90-ak proizvoda od ukupno 35 hrvatskih OPG-ova i malih proizvođača. Od četvrtka, 22. ožujka, Lidlova će ponuda biti proširena akcijskom ponudom Okusi svoj zavičaj, pa će se tako na policama svih Lidlovih trgovina naći 9 novih proizvoda vrhunske kvalitete po odličnim cijenama.
Pašteta od boškarina, češnjovka, kozji sir iz mišine, vina Škrlet i Crljenak, torte od oraha i čokolade, breskvice te prirodna deo krema – ovih 9 novih proizvoda moći će se od 22. ožujka pronaći u Lidlovim trgovinama. Riječ je o nastavku projekta „Okusi svoj zavičaj“ kojim Lidl domaćim malim proizvođačima želi omogućiti da svoje proizvode plasiraju u Lidlove trgovine i time dodatno potaknuti konkurentnost obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava. „Rad s Lidlom znači mi jako puno jer mi se s takvim svjetski poznatim i jako korektnim kupcem otvara mogućnost normalnog i zdravog poslovanja. Plan mi je usavršavati i još poboljšati kvalitetu proizvoda i postepeno, koliko budem imao mogućnosti, modernizirati i obnavljati opremu za rad; solarna centrala kod svinja, novu rashladu u pogonu, dimne komore, pakirku sa zaštitnom atmosferom i naravno, ako bude moguće, biti ekskluzivni dobavljač Lidla sa zdravom prehranom“, kazao je ovom prilikom Lidlov dobavljač Vlado Ferbežar.
Predstavnici proizvođača prirodne kozmetike Lyra pharm također su istaknuli važnost svoje suradnje s
Lidlom: „Ova suradnja jako je bitna za nas kao malog proizvođača prirodne kozmetike, jer na taj način dobivamo dovoljno veliki prostor za predstavljanje i upoznavanje šireg kruga kupaca koji su orijentirani na korištenje prirodne kozmetike i ujedno su ekološki osviješteni. Naši planovi za budućnost su daljnje razvijanje naše ponude, pazeći da ne odstupamo od naših prvotnih načela: prirodno i ručno rađeno!“
Podsjetimo, ova priča počela je 2013. godine kada je Lidl lansirao brend „Okusi zavičaja“, pod kojim je
obuhvaćeno oko 90 autohtonih proizvoda domaćih dobavljača. Ova inicijativa nastavljena je 2016.
projektom „Okusi svoj zavičaj“, koji je putem javnog natječaja odabrao 16 domaćih malih proizvođača
voća i povrća diljem Hrvatske i omogućio im da 50-ak svojih proizvoda plasiraju na police Lidlovih
trgovina u Hrvatskoj. Lidl i u budućnosti namjerava nastaviti snažno podupirati domaće male
dobavljače, kontinuirano radeći na ponudi raznovrsnih proizvoda iz svih hrvatskih regija te redovito
nadopunjujući asortiman novitetima u svakoj sljedećoj akcijskoj ponudi.
O Lidlu
Trgovački lanac Lidl, kao dio maloprodajne grupe Schwarz sa sjedištem u Neckarsulmu, jedna je od vodećih tvrtki u prehrambenoj maloprodajnoj industriji u Njemačkoj i Europi. Lidl je zastupljen u 30 zemalja širom svijeta, a trenutno ima 10.000 trgovina i više od 150 distribucijskih centara u 28 zemalja Europe. Kao trgovački lanac, Lidl se vodi načelom optimalnog omjera cijene i kvalitete za svoje kupce. Jednostavnost i procesna orijentacija određuju svakodnevno poslovanje u trgovinama, regionalnim distributivnim centrima i uslugama. Kao pružatelj sustava, Lidl Stiftung, sa sjedištem u Neckarsulmu, odgovoran je za dizajn i strukturu standardiziranih procesa. U svakodnevnom trgovanju, Lidl preuzima odgovornost za ljude, društvo i okoliš. U Lidlu, održivost znači ispunjavanje svojih obećanja o kvaliteti svaki dan. Tvrtka se usredotočuje na ona područja u kojima njeno djelovanje ima konkretne učinke i koncentrira se na pet područja djelovanja: širina ponude, zaposlenici, okoliš, društvo i poslovni partneri. Tvrtka Lidl u Hrvatskoj posluje od 2006. godine, otkad je svoju prodajnu mrežu proširila diljem Hrvatske otvorivši 93 trgovine i 2 logističko-distributivna centra te zaposlivši gotovo 2200 zaposlenika.