Cijena svega, od tepiha, kroasana, preko goriva do prostitutka, prikazana je u zanimljivoj karti.
Koristeći pretraživanja u kojima su se korisnici interneta na Googleu raspitivali oko cijene robe, website za procjenu cijena Fixr.com, sastavio je kartu i tako pokazao u kojoj su državi stanovnici najviše zainteresirani za pojedine robe ili usluge.
Znate li koja je najreligioznija zemlja svijeta?
Karta potvrđuje neke stereotipe, kao što je da su Hrvati kavopije.
'Sagledavajući neke od najpopularnijih pretraga na Googleu, svijet otkriva neke kulturne razlike, ali i mnogo sličnosti. Također omogućuje uvid u ponekad neobične stvari o kojima ljudi razmišljaju kada su sami', priopćio je Fixr.com.
Što se tiče razlike u kontinentima, vidljivo je da su primjerice u Americi ljudi više zainteresirani za primjerice putovnice i patente, dok su Europljani više fokusirani na praktične stvari poput kupovine automobila ili nekog pića (kave ako ste u Hrvatskoj). Afrikanci većinom traže pojmove vezane za osnovne ljudske potrebe poput hrane i stoke.
Stanovnici Bliskog istoka najčešće 'googlaju' pojmove vezane uz luksuz kao što je Lamborghini i financijska ulaganja.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook