U posljednjem tromjesečju 2013. godina BDP Kine bilježi porast od 7,7 %. Koliko god to nama iz naše perspektive zvučalo idealno, Kinezi baš i nisu zadovoljni. Naime, radi se o najmanjem rastu kineskog BDP-a u posljednjih 14 godina.
Zbog manjeg BDP-a smanjila se i potrošnja među milijarderima, ali je ipak ostala na zavidnoj razini. Kupovanje poklona među njima palo je za 25 posto, ali i dalje kupuju samo najbolje brendove, piše Businessweek.
Iako na računu ima MILIJUNE, i dalje radi kao ČISTAČICA!
Najpopularniji brend među bogatim muškarcima bio je Hermes, dok su žene ipak češće birale Chanel. Nakon Hermesa muškarci su birali Appleove proizvode dok se taj brend među ženama smjestio na treće mjesto.
Kod oba spola jednako visoko kotiraju i Louis Vuitton, Gucci, Cartier i Prada. Jedina kineska marka koja se našla na ovom popisu jest Maotai - vrsta žestokog alkoholnog pića.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook