Vozački problemi

Ovako funkcionira sustav za suzbijanje ''mrtvog kuta''

Slika nije dostupna
Slika nije dostupna
Problem "mrtvog kuta" u vožnji je rješiv ako su retrovizori postavljeni na adekvatan način tako da ogledalo pruži potpuni uvid prema onome što se događa iza vozača. Proizvođači automobila počeli su za sve veći broj modela isporučivati sustav za uočavanje vozila u mrtvom kutu.

Kako bi pomogli vozačima da izbjegnu incidente prilikom promjene traka, proizvođači automobila su počeli isporučivati sustav za uočavanje vozila u mrtvom kutu.

Različiti proizvođači automobila koriste različite sustave, s različitim brojem senzora, kamerama u retrovizorima te integriranim drugim sustavima, piše Dnevno.rs.

Ovakav sistem funkcionira tako da senzori u zadnjim branicima stalno prate situaciju oko vozila. Ukoliko se u opasnoj zoni nalazi drugo vozilo, na retrovizorima će se pojaviti upozorenje – npr. crveni trougao.

Ukoliko vozač ignorira ovo upozorenje i uključi žmigavac kako bi prešao u drugu traku, lampica na retrovizorima će početi treptati, a javit će se i zvučno upozorenje za opasnost. Kod luksuznih automobila vozač može biti upozoren i vibracijama u upravljaču.

Povezane teme