ŽIVIM DANAS

Međunarodna nagrada za kampanju Real grupe za Zagrebačku banku

Slika nije dostupna
Prestižnu nagradu EFMA na DMIAwards2017 Zagrebačka banka dobila je za kampanju za gotovinske kredite „Živim danas!".

Kreativna i digitalna agencija Zagrebačke banke Real grupa producirala je kampanju za koju je Zagrebačka banka osvojila srebro u kategoriji digitalnog marketinga. Još jednom nagradom, Zaba je tako potvrdila svoju izvrsnost u inovativnim načinima tržišnog komuniciranja i na međunarodnoj razini.

EFMA je udruženja više od 3.300 tvrtki s maloprodajnim financijskim uslugama u 130 zemalja. Program okuplja projekte, inovatore i institucije širom svijeta kako bi odabrali najinovativnije distribucijske i marketinške inicijative. Ukupno 183 financijske institucije iz 59 zemalja podnijelo je za natječaj 467 prijava za inovacije u 10 kategorija nagrađivanja, a jedna od kategorija je i digitalni marketing za koji je Zaba dobila srebro.

Zagrebačka banka već je niz godina vodeća banka u Hrvatskoj i kao članica UniCredit Grupe jedna od istaknutijih banaka na području Srednje i Istočne Europe. Inovativnim rješenjima u oglašavanju, praćenjem najnovijih tehnologija i potreba korisnika ističe se u tržišnom komuniciranju i odnosu s korisnicima.
Kreativna i digitalna agencija Zagrebačke banke Real grupa na projektu cjelovite kampanje okupila je tim koji čine redatelj i kreativni direktor, Maro Pitarević, account direktor Tino Pattiera, art direktor Matko Jovičin te Realovi stručnjaci za digitalni marketing – Maja Šplajt, Ivan Dominik, Ana Šeler i Ema Tikulin koji su zajedno s timom Zagrebačke banke radili na kampanji.

„Osmišljavanjem platforme, velike ploče želja koja je bila poveznica offline i online dijela komunikacije na kojoj se skupljaju želje korisnika aktivirali smo korisnike da podijele svoje misli na temu: Žao mi je što nikad nisam... Korisnici su svoje želje u obliku memea mogli dijeliti na društvenim mrežama. Ono što je drugačije bilo u ovoj kampanji je činjenica da smo napravili zaokret u oglašavanju kredita Zabe jer u prvom planu nije bio proizvod već sami korisnici i njihove želje. Osmišljavanje čiste native platforme bio je dio cijele kampanje čime smo diferencirali Zabu kroz novu formu oglašavanja koja je izazvala odlične reakcije.“ – izjavila je Maja Šplajt, Digital Media Director Real grupe.

Inovativan community management, strateški zakup digitalnih medija, inteligentan user experience, originalan content, vrhunski dizajn i development ključni su faktori uspješnog digitalnog poslovanja Real grupe uz partnerski odnos s klijentima. „Uz brojeve 1 i 0 najvažniji broj digitalnog odjela je 365 jer smo toliko dana u godini tu za naše partnere u kreiranju najboljih digitalnih medijskih rješenja.“ – dodala je Maja. Agencija Real grupa pruža integriranu uslugu tržišnog komuniciranja na sedam različitih tržišta. Jedna od najvećih hrvatskih agencija s više od 70 zaposlenih profesionalaca zadužena je za bogat portfolio od preko 20 klijenata iz raznih industrija kojima osigurava usluge medijskog planiranja i zakupa, izrade kreativnih komunikacijskih strategija, digital signage-a te PR i event management. Real grupa ima otvorene urede i u Portugalu, Litvi, Mađarskoj i Srbiji s tendencijom daljnjeg rasta i širenja.

Povezane teme