Brendovi riječke farmaceutske tvrtke JGL, prema nezavisnim tržišnim podacima , postigli su odlične rezultate u 2018. godini, posebice na najvećim tržištima na kojima ova kompanija posluje - u Rusiji, Hrvatskoj, Ukrajini i Kazahstanu. U Rusiji JGL brendovi rastu tri puta brže od referentnog tržišta, u Hrvatskoj dva puta brže od tržišta OTC lijekova i medicinskih proizvoda, te deset puta brže u Ukrajini .
Primjerice, na ruskom tržištu Aqua Maris je dosegao 26 posto tržišnog udjela, dok je Meralys u segmentu nazalnih dekongestiva premašio sve postavljene ciljeve. Vrijedi istaknuti i rezultate Dramine, koja je povećala svoj tržišni udjel za 1,5 posto te dermatološkog portfelja, koji raste dvoznamenkastim stopama.
„S obzirom na političke rizike koji su prouzročili volatilnost tečaja rublje u 2018. godini, veliki uspjeh predstavlja daljnji rast tržišnih udjela naših brendova i ukupno dostizanje ciljeva poslovanja. Rezultat je to fokusiranog rada, prvenstveno na poboljšanju performansi prodajno-marketinških aktivnosti te optimizaciji zaliha na tržištima“, istaknuo je Mislav Vučić, glavni izvršni direktor JGL-a.
Na domicilnom hrvatskom tržištu najbolje rezultate u dijelu bezreceptnog portfelja ostvarili su Meralys HA i Vizol S, sa značajno većim rastom od tržišnoga, dok je Aqua Maris i dalje tržišni lider u svom segmentu. Uspješni niz slijede Dramina i Reflustat, novi proizvod koji prirodno i učinkovito ublažava simptome žgaravice.
Tržište koje je u prošloj godini riječkim farmaceutima donijelo najbolje rezultate je ukrajinsko tržište. Svi brendovi u Ukrajini ostvarili su pozitivan, dvoznamenkasti rast. Izdvajaju se Aqua Maris i Meralys sa 70 posto rasta, kao i odličan start oftalmološkog portfelja koji je u prvoj godini lansiranja ostvario rast od 80,5 posto. Sličan, pozitivan trend, oftalmološki portfelj tvrtke pokazuje i na referentnom tržištu Kazahstana, na kojemu je JGL ušao u područje oftalmika u drugom kvartalu 2018. godine.
Ova je farmaceutska kompanija napravila snažan iskorak i u segmentu antialergika na svim spomenutim tržištima, kako u području nosa, tako i u području oka. Iz JGL-a poručuju kako su ovakvi rezultati, uz pozitivne reakcije korisnika koji pate od alergija, najbolji motiv za daljnji razvoj ovog područja.
„Promjena trendova na najvažnijim tržištima JGL-ov je ključni uspjeh u 2018. godini. Rasli smo brže od tržišta i povećali svoje tržišne udjele, što nam je omogućilo da radimo na upravljanju cijenama, zalihama i troškovima te, posljedično, povećanju profitabilnosti i smanjenju zaduženosti. Zadovoljni smo postignutim i čvrsto vjerujemo da će nam 2019. donijeti nastavak dvoznamenkastog rasta.” zaključuje Mislav Vučić.
O tvrtki:
JGL je domaća farmaceutska kompanija s globalnim dosegom, inovativni lider u segmentu nazalnih dekongestiva na bazi morske vode i oftalmika u cijelom terapijskom spektru. Već 28 godina JGL organski raste i internacionalno razvija poslovanje, specijalizirajući se za razvoj i proizvodnju sterilnih proizvoda s dodanom vrijednošću u oftalmologiji i ORL-u, kao i korištenju morske vode u svrhu zdravlja.
Tehnologijom Bag-On-Valve riječki JGL je među vodećim europskim proizvođačima sterilnih farmaceutskih oblika – kapi, sprejeva i aerosola. Kao kompanija posvećena brizi za zdravlje i dobrobit ljudi, JGL aktivno radi na vlastitom razvoju novih formulacija i varijacija proizvoda u svim segmentima.
S 964 zaposlenika na 31. prosinca 2018. u JGL Grupi, danas kompanija posluje na ukupno 50 tržišta, izravno i posredstvom partnera. Portfelj JGL-a čini 160 brendova, 460 proizvoda, 1.360 varijacija i 6.000 artikala, prilagođenih potrebama specifičnih tržišta.