Naime, neki od najmodernijih pametnih telefona postigli su ovaj estetski cilj, a proizvođači su doskočili pop-up kamerama kao jednom od rješenja kojim na uređajima zadržavaju prednju kameru, istovremeno postižući potpuno prekrivanje prednjeg dijela zaslonom.
Kako pop-up kamera radi?
Pop-up kamere rade pomoću motornog mehanizma. Nakon što korisnik aktivira prednju kameru, maleni motor ugrađen u kućište uređaja izbacuje kameru van uređaja. Razvojem mehanike danas je došlo do veće pouzdanosti i mogućnosti ugrađivanja u pametne telefone. Precizni mehanički dijelovi podižu i spuštaju modul prednje kamere, a kako bi kamera bila što sigurnija neki su proizvođači, poput Huaweija na svojem P smart Z modelu, uključili i pametnu funkciju detektiranja pada uređaja. Ova funkcija kombinira mogućnosti senzora na pametnom telefonu koji automatski prepoznaju kada je telefon u padu i zatvaraju kameru da bi se izbjeglo njeno oštećivanje. Prema Huaweijevim testiranjima, pop-up kamera može izvršiti 100.000 podizanja i spuštanja bez ikakvih oštećenja, kao i izdržati direktnu silu objekta mase 12 kg.
Dostupne i na cjenovno prihvatljivim modelima
Pop-up kamere svojevrsna su inovacija na pametnim telefonima pa bi korisnici pomislili da će njihova dostupnost biti ograničena isključivo na flagship uređaje, no to nije slučaj sa svim proizvođačima. Naime, Huawei je odlučio ovu inovativnu funkciju ugraditi na svoj cjenovno prihvatljiviji uređaj – P smart Z koji se osim iznimnim dizajnom ističe i natprosječnim performansama te sjajnom kamerom, kao i izdržljivom baterijom, osobinama po kojima je ovaj proizvođač poznat.
Ljeto uz Huawei
Huawei priprema svoje ponude sukladno potrebama svojih korisnika, bilo da se radi o sportskim entuzijastima ili ljubiteljima kulture i glazbe, opskrbljujući ih uređajima koji im pružaju lagodno i zabavno ljetovanje.
U sklopu promotivne ponude, koja traje od 19. kolovoza do 15. rujna, korisnici koji se odluče za P Smart Z odnosno za P30 Lite dobivaju i Huawei Mini Speakers bluetooth zvučnike na poklon. Nakon kupnje uređaja u navedenom periodu, korisnici trebaju popuniti registracijski obrazac najkasnije do 19. rujna, nakon čega im poklon stiže na željenu adresu. Za više informacija o ovoj kampanji, posjetite ovu web stranicu.
O Huaweiju
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2018. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei ima 15 istraživačkih razvojnih centara (R&D) smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.
Za više informacija posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, Huawei Mobile Hrvatska Instagram, Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal, Huawei Mobile Hrvatska Twitter te Huawei Forum Hrvatska.