UM, vodeća medijska agencijska mreža u jugoistočnoj Europi koja posluje u okviru I&F McCann Grupe, odlučila je unaprijediti organizacijsku strukturu s ciljem daljnjeg razvoja usluga, jačanja timova i optimizacije poslovanja. Unapređenjem organizacijske strukture i jačanjem timova, medijska agencija UM na najbolji način odgovara potrebama klijenata i izazovima dinamičnog medijskog okruženja, čime potvrđuje vodeću ulogu u jugoistočnoj Europi.
Mario Lovrić, direktor UM-a Zagreb preuzima vođenje i UM-a Ljubljana. Mario ima dugogodišnje iskustvo u komunikacijskoj industriji i dio je tima UM-a u Zagrebu od 2012. godine. Surađivao je s brojnim kompanijama, gdje se potvrdio kao lider s velikim potencijalom za uspješno vođenje agencijskih timova i uvođenje inovacija u poslovanje. Tijana Stojanović, koja je uspješno vodila UM Ljubljana ubuduće će raditi u UM-u Beograd.
Agencijska mreža UM klijentima nudi objedinjenu regionalnu stratešku uslugu i integrirani tim profesionalaca iz strateškog planiranja u UM agencijama u JI Europi kojima će upravljati Ljiljana Ivošević koja je preuzela poziciju Regional Strategic Director. Kao dio tima UM-a u Zagrebu već 19 godina, Ljiljana je surađivala s klijentima kao što su The Coca-Cola Company, Moolson Coors, VIP i drugi od kojih je prepoznata kao efektivna strateška planerica koja je fokusirana na postizanje najboljih rezultata za klijente.
Sa velikim iskustvom u medijskoj industriji na poziciju Client Service Director za UM Zagreb i UM Ljubljana dolazi Vedran Vereš. Njegova glavna zaduženja bit će izgradnja i daljnje učvršćivanje partnerskih odnosa s klijentima u Hrvatskoj i Sloveniji, vođenje agencijskih timova, kao i aktivno sudjelovanje na new business projektima UM agencija na oba tržišta.