KAKO DO 50% POPUSTA

Istraživanje pokazuje da korisnici najviše strahuju od oštećenja zaslona svog pametnog telefona

PR
S pametnim telefonima fotografiramo nezaboravne trenutke, rezerviramo smještaj ili prijevoz, provjeravamo vrijeme polaska trajekta, postavljamo rute za razgledavanje gradova, održavamo kontakte s obitelji i prijateljima te koordiniramo planove na licu mjesta, a također ne treba zaboraviti i na konstantnu prisutnost na društvenim mrežama.

Baš zato što ga toliko koristimo, podložan je nezgodama. Sigurno ste se našli u situaciji da ste podizali vaš pametni telefon s poda i nervozno ga pregledavali ima li kakvih oštećenja.

Huawei brine za vas

Huawei je u suradnji s IPSOS-om proveo istraživanje o interesima i preferencijama korisnika pametnih telefona, ali i o strahovima vezanim uz posjedovanje pametnog telefona. Istraživanje je provedeno on-line u lipnju 2019. godine među ispitanicima od 18-55 godina u srednjoj, istočnoj i sjevernoj Europi.

PR

“Istraživanje pokazuje da pri korištenju mobitela korisnici najviše strahuju od oštećenja zaslona te da se zbog toga često podsvjesno ne mogu opustiti i uživati u nekim životnim trenucima. To je normalno budući da korisnici razvijaju emocionalnu vezu sa svojim uređajima. Stoga pokretanjem Huawei Cares usluge želimo pokazati kako više nema razloga za brigu jer stojimo uz naše korisnike”, izjavio je Wang Yanmin, direktor Huaweija.

“Nezgode se događaju, svi smo mi ljudi. Stoga se Huawei želi maksimalno solidarizirati sa svojim korisnicima. Čak 78% korisnika prema istraživanju bilo bi psihički slomljeno ako bi zbog oštećenja uređaja izgubili privatne podatke, a njih 73% brine se da bi mogli oštetiti uređaj u svakodnevnom životu. Korisnici također smatraju kako bi proizvođači trebali stajati uz njih u slučaju kvarova ili oštećenja uređaja, a Huawei se s time slaže i upravo je to razlog zbog kojeg smo čitavu ovu priču i pokrenuli. Nadamo se da smo uspostavili obrazac koji će slijediti i druge tvrtke”, kazao je Wang Yanmin.

Sigurnost prije svega

Izrada sigurnosne kopije možda je najefikasnije rješenje za sve one koji u telefonu imaju pohranjen bezbroj važnih podataka. Primjerice, ako se vaš pametni telefon izgubi ili ošteti, vrlo brzo možete vratiti sve svoje podatke uključujući aplikacije, fotografije i kontakte. Mnoga je načina na koji se sinkronizacija podataka može napraviti, a dva su najpopularnija: preko oblaka (cloud service) ili fizičkim putem preko SD kartica i spajanjem na računalo putem USB kabla.

PR

S Huaweijem bezbrižno uživajte u ljetu

Huawei Cares usluga dostupna je od 16. kolovoza do 14. rujna 2019., a uključuje popust do 50% za zamjenu oštećenog zaslona telefona.

Usluga uključuje jednokratnu zamjenu oštećenog zaslona uslijed pada, udarca, ogrebotina ili pritiska tijekom normalne upotrebe. Također, Huawei će, ukoliko je to potrebno, korisnicima zamijeniti i bateriju na određenim uređajima kako bi što duže uživali u svom uređaju. Sve detalje o pogodnostima ove usluge kao i o modelima na koje se odnosi možete pronaći upravo na ovom linku.

O Huaweiju

Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2018. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei ima 15 istraživačkih razvojnih centara (R&D) smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta.

Za više informacija posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, Huawei Mobile Hrvatska Instagram, Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal, Huawei Mobile Hrvatska Twitter te Huawei Forum Hrvatska.