Odluka 300-tinjak britanskih škola da učenike nagrađuju poklon bonovima za shopping, iPodovima, DVD-ima već nekoliko godina uzburkava britansku javnost.
Kontroverzna odluka obuhvaća gotovo milijun učenika čije se 'dobro' ponašanje od 2007. godine nagrađuje sustavom sličnim kao što to rade supermarketi, a sve u konačnici plaćaju - porezni obveznici, piše Daily Mail.
Škole su ovime željele zamijeniti nagrade koje su do tada bile u školama, poput zlatnih zvjezdica ili naljepnica. Umjesto njih učenici imaju 'Vivo Miles' kartice s pinovima i uvijek mogu provjeriti koliko imaju bodova, a pobornici ovog sustava kažu da time djecu uče kako upravljati svojim financijama. 'Ovaj sustav nagrađivanja je imao veliki utjecaj na djecu i njihovu motiviranost u svim područijma, uključujući i ponašanje i pohađanje nastave', kaže Adrian Burt iz Vivo Miles-a.
Za primjerice iPod je potrebno skupiti 3.100 Vivosa, dok učenici u prosjeku prikupe između 400 i 600 Vivosa.
S druge strane, Chris McGovern, predsjednik Kampanje za pravo obrazovanje upozorava da se ovime djecu uči da se sve za što je potrebno više rada i truda, mora posebno nagraditi te da ispada da sve mora imati cijenu. 'Ovo sve pokazuje da škole nisu uspjele uvjeriti djecu koliko je obrazovanje važno', kaže McGovern.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na