Od 12-18 ožujka, Superstore je stajao kao privremena, montažna trgovina u javnom prostoru stockholmskog Glavnog kolodvora. U njemu je predstavljeno 16 brandova, odnosno pod-trgovina, uključujući ICA-u, vodeći švedski lanac za prodaju namirnica, i Nelly, vodeću trgovinu odjećom.
Dok su čekali svoj vlak, putnici su bili u mogućnosti svojim smartphoneovima skenirati QR kodove uz sliku bilo kojeg prikazanog artikla, da bi onda bivali preusmjereni na samu online stranicu za mobilnu kupovinu. Odabravši boju, veličinu i slične detalje, kupovinu su mogli zgotoviti u trenu. Sve što je još trebalo učiniti je otići kući i pričekati dostavu.
Pogledajte Superstore video: http://vimeo.com/39340410
Stefano Crozzoli, Direktor prodaje i marketinga u Jetshopu, ovako je objasnio projekt: “Superstore obilježava Jetshopovo pokretanje novognačina mobilne kupovine. Cilj m-commerceaje ponuditi pravu stvar na pravom mjestu. Ovim je projektom Inventa uspjela demonstrirati ne samo snagu m-commercea, nego i privući publicitet i promovirati prodaju putem naše nove mobilneusluge.”
Jetshop je vodeći webshop servis u Skandinaviji, s preko 3000 online dućana u ovom trenutku. Suradnja s Inventom počela je krajem prošle godine, kada je Inventa odabrana kao Jetshopov partner za dizajn i implementaciju webshopova.
Johan Granlund, Inventin CEO, rekao je: “Iako je jugoistok Europe glavno Inventino tržište, ponosni smo što smo se dokazali i na vodećem europskom digitalnom tržištu. Radeći s Jetshopom, trenutno smo zaduženi za pokretanje jednog (1) webshopa dnevno, a naučeno svakako koristimo dalje, u radu s našim ostalim klijentima.”
…………………………………
Inventa je digitalna komunikacijska agencija s uredima u Zagrebu i Vukovaru, s klijentima kao što su HBO, Tele2, Agrokor, Panasonic, Splitska Banka, Toyota, Bose, itd. Radi se o novoj tvrtci, osnovanoj u siječnju 2010., s pažljivo odabranim i iskusnim timom koji trenutno broji 18 ljudi. Misija Invente je dovesti brandove online i pomoći razvoju tržišta. Agencija stoga nudi potpunu digitalnu uslugu, s jasnim ciljevima, kako bi se pojačala konkurentost, podigla prodaja i ostvario visoki povrat investicije.
Tvrtka je organizirana oko sljedećih područja:
• Digitalna strategija &kreativnost
• Digitalna produkcija
• E-commerce i m-commerce
• Zakup digitalnih medija
• Društveni mediji
Za više informacija, posjetite www.inventa.hr