Ovo istraživanje objavljeno je pod naslovom 'Power od Kawaii', a kawaii zapravo označuje nešto slatko. Istraživači sveučilišta u Hiroshimi proveli su različite eksperimente čiji su rezultati prikazali da ljudi koji su gledali slike slatkih psića i maca imaju bolju koncentraciju.
>> Otkriven identitet vlasnice najpoznatijeg psa na svijetu!
Grupe, od ukupno 132 studenta, imala su različite zadatke. Prva grupa je bila bazirana na temelju igrice 'Operacija'. Studenti su pažljivo morali izvući malene objekte iz rupice bez dodirivanja rubova rupe. Zadatak druge grupe bio je pronaći zadani broj iz nasumičnog redoslijeda brojeva u određenom vremenskom periodu. Studenti su zadatke izvršavali dva puta, prije i poslije gledanja 'slatkih' slika, prenosi The Wall Steet Journal.
Studenti iz prve grupe su nakon gledanja 'slatkih' slika svoje zadatke izvršili bolje za čak 44 posto! 'Ovi rezultati ukazuju na to da izloženost ispitanika ovakvim simpatičnim slikama pospješuje koncentraciju i uspješnost u izvršavanju zadataka u određenom vremenu i s posebnom pažnjom', rekli su istraživači sveučilišta u Hiroshimi.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook