Emoji zamjenjuju tekst – što je sljedeće?

1/2 >> Pogledaji ovu galeriju
Galerija
Peti DAMconf u Zagrebu

Tehnologija je promijenila način na koji komuniciramo, ponašamo se u društvu, održavamo veze. Svjedočimo tek početku promjene, jer najveće tek slijede.

Googleov osobni asistent uskoro će nas naručivati kod doktora, frizera ili financijskog savjetnika. Hologrami će zamijeniti recepcionere i domaćine. Umjesto tipkanja uređajima ćemo upravljati glasom ili pokretom.

Kakav li će utjecaj ova nova ponašanja i trendovi imati na marketing?

Bliže nego što mislimo

Ova budućnost možda naoko djeluje daleko, no trendovi pokazuju drugačije. Kad su u kućanstva uvedeni struja i telefon, trebalo je 25-30 godina da ih prihvati tek 10% domaćinstava (Harvard Business Review, 2013). Nakon što su pametni telefoni stigli na tržište, za manje od 10 godina postali su svakodnevni alat kojeg koristi 40% populacije. Prihvaćanje novih tehnologija raste eksponencijalno. Koliko ste za nju spremni osobno, a koliko vaš brend?

Early bird cijena za DAMconf karte
Nakon što sudjelujete na petom DAMconfu, moći ćete spremno dočekati nove trendove i pametno iskoristiti načine na koje publika stvara odnose s vašim brendom. Uhvatite Early bird akciju i rezervirajte svoje mjesto na konferenciji.

PR

Pod sloganom „Be smart. Live digital.“ petu godinu zaredom u Zagrebu okupljamo marketinške profesionalce, influencere, medije i brendove s područja jugoistočne Europe. Prošlogodišnjoj konferenciji prisustvovalo je više od 700 predstavnika agencija, brendova, medija i tehnoloških kompanija s područja cijele regije.

Globalno znanje na regionalnom nivou
Među govornicima nalaze se svjetski stručnjaci iz Engleske, Sjedinjenih Američkih Država i drugih zapadnoeuropskih zemalja, kao i regionalni digitalni eksperti:

- David Skerret, Critical Mass, UK
- Geneva Loader, RS Components, UK
- Nick Bicanic, rvlvr, USA
- Scott Gould, author, UK
- James Williams, MrConnectivity, UK
- Kristijan Gregorić, Valicon, HR
- i mnogi drugi

Na petom DAMconfu čuti ćete agencijska iskustva, podatke o konzumaciji brendova, digitalnoj transformaciji, kako angažirati publiku i utjecati na nju, kako ostvariti povezanost putem više kanala, te mnoge druge teme nužne za rast brenda u digitalnom dobu.

Kao novost, ove godine za vas pripremamo radionice na kojima ćete naučiti umijeće savršenog uvjeravanja, te kako kreirati kampanju pod ograničenjem budgeta i vremena.

Više informacija o konferenciji i karte pronađite na www.damconf.com.
 

Povezane teme