Evidencija pretraživanja

Digitalni jaz: Evo što 'guglaju' bogati, a što siromašni

Slika nije dostupna
Analizom traženih pojmova utvrđeno je da postoji digitalni jaz između najbogatijih i najsiromašnijih stanovnika.

Evidencija Googleovih pretraživanja otkrila je digitalni jaz imeđu američkih najbogatijih i najsiromašnijih stanovnika, piše Sky News.

Desetljeće traženih pojmova analizirano je kako bi se utvrdilo koje pojmove će vjerojatnije tražiti oni koji žive u najlakšim, a koje oni koji žive u najtežim mjestima za život, a koja su pak određena na temelju bogatstva, očekivanog životnog vijeka i drugih čimbenika.

Više od četvrtine od top 20 traženih pojmova u 'najlakšim' područjima bilo je povezano s digitalnim kamerama.

Google snimao ulicu, ono što su snimili SVE ŠOKIRALO!

Popis je uključivao i uvjete iPad aplikacija te pretvorbu dolara. Ostali naizgled slučajni unosi uključivali su film Zoolander i pop grupu Vengaboys.

Neki od traženih područja u siromašnijim dijelovima bili su vezani za religiju. Uključivali su antikrista i odlazak u raj.

Velik udio traženih pojmova odnosio se na oružje, a na top 20 listi našli su se i zdravstveni problemi. Među pojmovima koji se odnose na zdravlje bili su načini snižavanja krvog tlaka i jak svrbež.

Uklonjeni su pojmovi koji su se na oba popisa pojavljivali u jednakoj mjeri.

Google uskoro uvodi internetske račune za djecu

Analizirajući rezultate, autor David Leonhardt rekao je da su u najtežim mjestima za život, pod koja spadaju velike površine u Kentuckyju, Arkansasu, Maineu, New mexicu i Oregonu, zajedničke teme pretraživanja bili zdravstveni problemi, mršavljenje, odnosno dijete, oružje, video igre i religija.

Od posebnog interesa je tamna strana religije.

U najlaškim mjestima za život vrhom popisa dominiraju Canon ELPH i druge digitalne kamere. 'Očito ljudi u mjestima u kojima se život čini dobrim, poput Nebraske, Iowe i Wyominga, žele snimiti svoj život', rekao je autor. 

Sve vijesti iz techa pratite na Zimo.co

DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook