Marketing done right, što bi se reklo. Proteklih nekoliko dana bilo je nemoguće otvoriti bilo koju društvenu mrežu i ne naletjeti na objavu, meme ili fotografiju mladića koji u ruci drži natpis "Di je nestao pistachio?" Htjeli ili ne, pistachiomanija je zahvatila viralni svijet i postala tema broj jedan. Svi su se pitali: Di je nestao pistachio? I ono puno važnije - Kada će se vratiti?
Od nestašice sladoleda do viralnog fenomena
Sve je počelo krajem lipnja kada je u McDonald's stigao novi okus sladoleda. Pistachio, pogađate. I to u dvije poznate verzije – McFlurry i McSundae Deluxe Pistachio. Opravdano, nastala je prava pomama za sladoledom s dodatkom preljeva od pistacije i komadića hrskavih keksa. Onaj pravi okus ljeta i užitka u svakom zalogaju.
No priča je otišla tako daleko da je došlo do – nestašice sladoleda. Zbog neviđene potražnje mnogi su ostali bez svoje čašice ljetnog užitka. Nestašica je uzrokovala lavinu komentara korisnika na društvenim mrežama koji su se pitali samo jedno: Di je nestao pistachio?
McDonald's je brzo reagirao na nestašicu i iskoristio viralni trenutak za vlastitu promociju. Nestašicu sladoleda okrenuo je u svoju korist. U marketinškom potezu za pamćenje djelatnici McDonald'sa podijelili su zabavnu objavu na društvenim mrežama u stilu Setha Philipsa, poznatog influencera. Poznat na Instagramu kao Dude With Sign, natpisima na komadu kartona progovara o svakodnevnim problemima i skuplja tisuće lajkova.
Simpatije i pozornost javnosti zbog dobrog poteza
I tako je McDonald's jednostavnim, ali efektnim natpisom pokrenuo neočekivani viralni hit i pridobio simpatije i pozornost javnosti. No tu nije stalo. Zabavnom marketinškom triku na isti su se na način pridružili i ostali; od pekarnica do autosalona. Ta neobična situacija pokazuje domišljatost i kreativnost brendova koji znaju na pravi način iskoristiti blagodati marketinga i zabaviti korisnike društvenih mreža.
No, ruku na srce, najvažnija je vijest da se pistachio sladoled vratio u McDonald's. Zanimljivost o tom zelenom plodu kaže da bi se ljubavnici noću, na mjesečini nalazili ispod stabla pistacije i slušali pucketanje ljuski, što je značilo da će biti sretni. Mi ne moramo slušati pucketanje, mi sreću možemo potražiti direktno u McDonald'sovu sladoledu. Do neke nove nestašice i zabavne kampanje – uživajmo u svakoj žličici kralja ljeta.
Sadržaj je napravljen u produkciji Nova Studija, native tima Nove TV, u suradnji s partnerom McDonald's po najvišim profesionalnim standardima.