Povodom obilježavanja deset uspješnih godina na tržištu, Optima Telekom svojim korisnicima omogućio je niz novih pogodnosti, predstavio novi branding te proslavio deseti rođendan u gradovima diljem Hrvatske. Optima Roadshow do sada je obuhvatio Osijek, Požegu, Kutinu i Varaždin, a nastavit će se i u Poreču i Kninu.
Također, Optima je provela i rebranding kampanju koja je obuhvatila dizajn novog logotipa, kao i osmišljavanje slogana koji su implementirani na sve materijale i cjelokupnu ponudu korisničkih programa i paketa. Misao vodilja kampanje bila je da se Optima Telekom predstavlja tržištu kao srčani pokretački izazivač te kao tvrtka koja ulaže u svoje zaposlenike, nagrađuje i motivira korisnike i brine o lokalnoj zajednici.
Da Optima Telekom sve što radi, radi srcem i razmišljajući o potrebama svojih korisnika, jasno pokazuje niz novih pogodnosti koje je predstavila u jesenskoj kampanji. Tako u Programu preporuke svim korisnicima koji preporuče usluge Optima Telekoma i one koji Programom preporuke postanu novi korisnici, Optima omogućuje jednostavan način zarade u iznosima od 100, 200 i 300 kuna koji će biti uplaćeni na VISA potrošačke kartice Zagrebačke banke. Također, u jesenskoj kampanji - Veza bez obaveza, svi paketi usluga Optima Telekoma (telefon, internet ili televizija) korisnicima se nude bez ugovorne obveze. U promo periodu, koji traje do 2. prosinca 2015. godine, svim korisnicima omogućeno je da pod istim uvjetima kao uz ugovornu obvezu na dvije godine, koriste sve pogodnosti ali bez potpisivanja ugovorne obveze i s mogućnošću raskida ugovora bez plaćanja penala. Sve pogodnosti predstavljene su na spomenutom Roadshow-u te na njihovim web stranicama na koje građani i korisnici imaju samo pozitivne reakcije.
„Kao prvi alternativni telekom operator u Hrvatskoj, Optima Telekom prva je građanima pružila mogućnost odabira operatora i do dan danas ostaje jedan od najkonkurentnijih telekoma u državi. Ponosni smo na ono što smo postigli i veselimo se ulasku u novo desetljeće zajedno sa svim našim privatnim i poslovnim korisnicima koji su nam ukazali svoje povjerenje i zbog kojih kontinuirano usavršavamo svoje usluge i kreiramo nove pogodnosti.“ - izjavio je predsjednik Uprave Optima Telekoma, Zoran Kežman.
Optima Telekom u novu je kampanju krenula početkom listopada, a u mjesecima koji dolaze priprema još brojne pogodnosti i novosti o kojima će svoje korisnike, kao i sve zainteresirane, informirati putem svojih društvenih mreža, web stranice te ostalih medija.