Kada do njega dođe, slomljeni ekran našeg pametnog telefona, zbilja nam može pokvariti ljeto. Nezgode se mogu dogoditi svima – čak i najopreznijima, ali postoji li način kako minimizirati njihove utjecaje?
Pametni telefon – mali je uređaj koji je postao neizostavan dio naših života. Osim za svakodnevno komuniciranje s našim najdražima i najvažnijima, uređaj je i kojim plaćamo račune, ali i koji čuva neke od naših najvažnijih trenutaka. Istovremeno, vrlo je osjetljiv uređaj kojeg je lako ispustiti iz ruku ili slučajno zaboraviti u vlaku ili restoranu. Drugim riječima, podložan je slučajnim oštećenjima ili gubitku. Nije ni čudo što se većina korisnika boji onoga što bi se moglo dogoditi njihovim pametnim telefonima.
Čega se doista bojimo?
Kako bi ispitao korisničke navike, Huawei je u suradnji s IPSOS-om proveo istraživanje među korisnicima pametnih telefona u kojem su imali priliku izraziti svoje najveće strahove vezane za posjedovanje pametnih telefona. Istraživanje je provedeno online u lipnju 2019. godine među ispitanicima od 18-55 godina u srednjoj, istočnoj i sjevernoj Europi.
Prema istraživanju, 40% korisnika suočilo se s problemima radi pokvarenog zaslona. To može objasniti zašto su korisnici pametnih telefona zabrinuti za svoje uređaje, u smislu hoće li izgubiti njih (66%) ili podatke pohranjene na njima (57%), ali i hoće li ga fizički oštetiti – pri čemu se najveći broj korisnika najviše brine za ekran (57%), ali i za oštećenje baterije (52%).
Kad je riječ o rezultatima iz regije, glavni i najveći strah je također puknuće zaslona, to je potvrdilo 68% ispitanika. Također, u regiji kao i u ostatku Europe korisnici smatraju da bi proizvođači trebali više mariti za uređaje korisnika (39%) upravo zbog činjenice što su servisi i konkretno trošak zamjene stakla iznimno visoki, a što smatra 51% ispitanika.
Korisnici svoje pametne telefone tretiraju kao neizostavan alat dok su istovremeno za njega i vrlo emocionalno vezani. U slučaju popravljanja pametnog telefona te radi toga i odvajanja od njega, većina korisnika bi bila pod velikim stresom. Ali ako se dogodi oštećenje zaslona, korisnici smatraju da odvajanje od pametnog uređaja nije čak ni najgora neugodnost. Prema istraživanju, gotovo 92 posto korisnika opterećuje i troškovi zamjene oštećenog zaslona.
Potreba za sigurnošću
Huawei se osjeća odgovornim za brigu o opremi korisnika nakon prodaje, nastojeći osigurati najbolje moguće iskustvo. Iz tog razloga Huawei kontinuirano razvija softver i dijeli njegove nadogradnje koja pomažu održati naše pametne telefone u najboljem mogućem stanju. Također, nudi i posebnu uslugu – s ciljem smanjenja stresa zbog oštećenja telefona – Huawei Cares. Usluga je dostupna i hrvatskim korisnicima koji kupe uređaj iz Huawei P30 serije (P30 Pro, P30 ili P30 lite) kod ovlaštenih hrvatskih distributera od 10. do 31. srpnja ove godine. Kupljene uređaje je potrebno registrirati putem HiCare aplikacije te usluga vrijedi godinu dana od dana registracije, a uključuje jednokratnu zamjenu oštećenog zaslona zbog pada, udarca ili pritiska tijekom normalne uporabe.
“Huawei se slaže sa svojim korisnicima koji smatraju kako bi proizvođači trebali stajati uz njih u slučaju kvarova ili oštećenja uređaja i upravo je to razlog zbog kojeg smo čitavu ovu priču i pokrenuli. Nadamo se da smo uspostavili obrazac koji će slijediti i druge tvrtke”, kazao je Wang Yanmin, direktor Huaweija.
Osim toga, svim Huawei korisnicima na raspolaganju su, svakog zadnjeg četvrtka, petka i subote u mjesecu, “Huawei dani servisa” prilikom kojeg će korisnici u odabranim servisnim centrima moći potpuno besplatno nanijeti zaštitni film za zaslon te dobiti 20% popusta za sve vanjamstvene popravke.
Huawei je već nekoliko puta dokazao kako su inovacije i korisničko zadovoljstvo najvažnije vrijednosti ove kompanije. Ova se vrijednost ne odnosi samo na razvoj novih tehnologija i uređaja, već i na korisničku podršku i iskustvo nakon kupnje. Huawei neprestano potvrđuje iznimno visoku kvalitetu svojih proizvoda i usluga te savršeno ispunjava očekivanja svojih potrošača, omogućavajući im popravak oštećenih uređaja po iznimno atraktivnim cijenama. Nezgode se mogu dogoditi svima – ali uz Huawei Cares uslugu – korisnici se više ne moraju brinuti, već samo uživati u korištenju svog pametnog telefona.
O Huaweiju
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2018. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei ima 15 istraživačkih razvojnih centara (R&D) smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.
Za više informacija posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, Huawei Mobile Hrvatska Instagram, Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal, Huawei Mobile Hrvatska Twitter te Huawei Forum Hrvatska.