Prvi dojam

Ako tražite prijatelje, ne objavljujte slike u kupaćem kostimu!

Slika nije dostupna
Provokativne poze, slike u kupaćem ili kraj skupih automobila koje ljudi pohranjuju na Facebook, automatski izazivaju negativno mišljenje kod ljudi koji vas ne poznaju, pokazalo je novo istraživanje.

Istraživanje je pokazalo kako je potrebno pet i pol minuta da netko online formira prvi dojam o osobi o kojoj ima samo informacije ponuđene na Facebook profilu. U realnim uvjetima prvi dojam se formira tek nakon devet i pol minuta provedenih u nečijem društvu.

Istraživanje je provela tvrtka 'Reputation 24/7' , a ostali rezultati navode kako 40% ispitanih brže formira mišljenje o ljudima na osnovi online profila nego uživo.

Dojmovi o ljudima se formiraju na osnovi 18 različitih kategorija u koje se fotografije koje se postavljaju online mogu svrstati. Fotografije koje uglavnom vode do pozitivnog stava prema osobi koja ih je postavila su one s prijateljima, slike s vjenčanja ili s djecom.  Negativno se ocjenjuju one u kupaćem kostimu, s čašom pića u ruci ili pred skupocjenim automobilom.

Usprkos tomu, četvero od deset ispitanika priznalo je da ih je prvi dojam često prevario.
 

Povezane teme