United Media, vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, pokreće Nova Docu, novi regionalni VOD katalog koji će od 5. studenog nuditi najbolji lokalni i međunarodni dokumentarni sadržaj. Korisnici u Srbiji, Bugarskoj, Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Crnoj Gori i Sjevernoj Makedoniji imat će pristup vrhunskim dokumentarnim filmovima na platformi EON.
Katalog Nova Docu sadržavat će raznovrstan izbor nagrađivanog lokalnog dokumentarnog sadržaja, kao i brojne međunarodne naslove, pokrivajući široki spektar tema – od fascinantnih životnih priča i biografskih filmova do detaljnih istraživanja društvenih fenomena, muzike, sporta i povijesnih događaja.
Neki od uzbudljivih naslova koji će biti dijelom kataloga su: "Biba struja", "Djeca s Petrička", "Čekajući Handkea", "Toni Kukoč: Magična sedmica", "Nebeska tema", "Gru tu je", "Slatko od Ništa", "Potpuno osobno", "Što sa sobom preko dana", "Pustinja Atakama" i "Ivanova igra".
Osim lokalnih produkcija, korisnici EON-a imat će pristup i nekima od najboljih svjetskih dokumentarnih ostvarenja, kao što je višestruko nagrađivani film "20 dana u Mariupolju“, kao i dokumentarac o izvanrednom životu Lionela Messija.
Tu je i dokumentarac o XY Chelsea – pogled na život i karijeru Chelsea Mening, trans žene i bivšeg vojnika u vojsci SAD.
"Toni Kukoč: Magična sedmica“ je inspirativni biografski film o jednom od najboljih europskih košarkaša ikada. "Biba struja" je nevjerojatna priča o čovjeku iz Srbije kojem je električna energija promijenila život. Glavni junak je osoba koja, u pokušaju da postane prvi ljudski laser, može pržiti kobasicu golim rukama.
Platforma EON trenutno je dostupna na tržištu od 40 milijuna ljudi širom jugoistočne Europe. Korisnicima nudi nevjerojatnu kolekciju od 80.000 naslova u video klubu. Uz opciju preuzimanja sadržaja za gledanje offline na mobilnim telefonima ili tabletima, EON Video klub omogućava gledateljima uživanje u emisijama, filmovima i serijama bilo kada i bilo gdje.
United Media ostaje posvećena stvaranju privlačnih dokumentaraca koji će rezonirati s gledateljima i odgovarati na sve veću potražnju za autentičnim i značajnim pričama. Nova Docu ne samo da dodatno ističe posvećenost kompanije plasiranju kvalitetnog sadržaja, već se uklapa i u njezinu misiju da educira, zabavlja i inspirira.
O kompaniji United Media
United Media dio je kompanije United Group i vodeća medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, prisutna u osam zemalja. S 4.200 zaposlenih, United Media svake godine proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja koji se distribuira tržištu s preko 40 milijuna ljudi putem vodećih međunarodnih operatera i slobodne distribucije.
Kompanija u svom portfelju ima više od 120 medija – više od 60 televizijskih kanala, 45 portala koji su lideri po posjećenosti u zemljama gdje posluju, 9 tiskanih izdanja i 5 radijskih stanica. Temeljem portfelja ovog obujma, nudi jedinstvene i konkurentne reklamne mogućnosti.