Uoči izlaska na burzu

Zuckerberg počinje naplaćivati korištenje nekih opcija na Facebooku?!

Slika nije dostupna
U Facebooku testiraju opciju naplaćivanja izdvojenog sadržaja – ako želite da se vaša objava ili fotografija pojavi što većem broju vaših prijatelja morat ćete Facebooku platiti i do dva dolara!

Broj korisnika Facebooka sve je bliži milijardi i brojni korisnici trenutno imaju više stotina, a neki i tisuća prijatelja te na ovoj društvenoj mreži prate brojne brandove tako da su stranice s 'novostima' često zatrpane brojnim informacijama, fotografijama i statusima koje je zaista teško pratiti.

Kako bi 'riješio' ovaj problem, Mark Zuckerberg sjetio se zanimljive ideje koja se sigurno neće svima svidjeti, a to je da bi Facebook korisnicima mogao ponuditi opciju da, ako žele da njihov post na Fejsu bude izdvojen i da se prikaže što većem broju njihovih prijatelja, morat će platiti određeni iznos.

Prema pisanju na stranici stuff.co.nz, ova se opcija trenutno već testira u Novom Zelandu (iako na Digital Trendsu kažu da je dostupna korisnicima i u nekom drugim zemljama) te još nije poznato hoće li na kraju postati svima dostupna ili će Facebook odustati od nje nakon testnog perioda.

Trenutno se testiraju različite cijene korištenja ove opcije te je, za izdvajanje objave ili fotografije, potrebno platiti između 40 centi i dva dolara. Glasnogovornica Facebooka Mia Garlick rekla je kako konstantno testiraju nove opcije na ovoj društvenoj mreži, a testiranjem opcije naplaćivanja žele vidjeti 'kakav je interes korisnika za ovakav način dijeljenja sadržaja s prijateljima'.

S obzirom da se bliži izlazak Facebooka na burzu ova kompanija traži nove izvore zarade kako bi pokazala svim budućim investitorima da može ostvariti prihod i na druge načine osim samog oglašavanja, a pitanje je kako će korisnici reagirati na (potencijalno) uvođenje ove opcije.

Vjerojatno nikome ne bi smetalo da se ponekad prikaže neka izdvojena objava (takve će objave navodno imati žutu pozadinu ili oznaku 'izdvojeno'), no problem može nastati ako otvorite Facebook te većina objava koje vidite na stranici bude izdvojena.

Tako bi moglo doći do situacije da cijeli Facebook postane neka vrsta oglasne ploče za kompanije i druge stranice te za one korisnike koji će platiti kako bi bili popularni na ovoj društvenoj mreži, odnosno kako bi što veći broj ljudi vidio njihove objave i fotografije, zbog čega bi dio korisnika mogao ugasiti svoje profile na ovoj mreži ili će možda prestati pratiti korisnike i brandove koji često koriste ovu opciju.  

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.

Povezane teme