ZIMO Online ove je godine po prvi puta odabran za službenog blog partnera LeWeb konferencije, čime je potvrđena kvaliteta rada i inovativnost ovog sve prepoznatljivijeg hrvatskog on line magazina.
LeWeb konferencija ove godine je tematski naglasak stavila na ekonomiju dijeljenja, pa je kroz izlaganja renomiranih predavača i pokretača ovakvih projekata s prisutnima podijelila postojeća i nova znanja i iskustva, ali i trendove koji se trenutno događaju i događat će se na svjetskoj razini.
Svake godine za ovu se konferenciju izabire oko 30 blogera iz svijeta koji su pozvani da prate i sudjeluju u radu ovog iznimnog događanja, a s ciljem stvaranja referentne zajednice blogera svijeta koji se bave temama LeWeb-a te time proaktivno sudjeluju na unapređenju i promicanju znanja i struke.
U brojnim razgovorima sa svjetski poznatim stručnjacima i osnivačima start up tvrtki koji su prisustvovali ovogodišnjem LeWebu poput Joea Gabbia-u, suosnivača stranice za rentanje stanova Airbnb, ali i osobama poput Mike-a Butchera -urednika jednog od najjačih svjetskih tech portala TechCruncha za Europu, Saša Fišter, predsjednik Uprave tvrtke ZIMO Digital koji je i sam krenuo u vode start-upa te uz kvalitetnu i stručnu ekipu pokrenuo nekoliko interesantnih projekata, sa zadovoljstvom je prihvatio pohvale koje su iskazane na račun ZIMO Online magazina.
Svjestan činjenice da znanja i iskustva nikad nije previše, iz intervjua koji je ovom prilikom za hrvatsku javnost napravio s Mike-om Butcherom, izvukao je nekoliko korisnih i vrijednih savjeta za start up tvrtke:
- Ne posustajte! I kad vam se čini da stvari kreću tijekom koji niste planirali, nastavite, morate biti uporni da bi uspjeli!
- Potrebno je imati kvalitetan proizvod i prije samog launcha na tržište strateški planirati njegov izlazak. Brifirajte novinare o njemu, stvorite interes i prije nego je dostupan svima!
- U radu s medijima ne šaljite novinarima previše informacija. Ključ dobre komunikacije jest nekoliko jednostavnih i sažetih rečenica!
- Značaj socijalnih mreža danas je istinski imperativ!
- Sljedeći veliki korak u tehnologiji svakako će se odvijati u smjeru „wearable computers“ i medicine, dakle mini uređaja koji će se pretvarati u stvarne ekstenzije korisničkog mozga i biti na raspolaganju 24 sata dnevno!
UKRATKO O ZIMO DIGITALu…
ZIMO Digital, full service kreativna digitalna agencija, osnovana je krajem 2012. godine, s fokusom na izradu novog modela promocije putem mobilnih i web platformi, koji sukladno potrebama svakog konkretnog korisnika uz široke mogućnosti, nudi učinkovita, kreativna i zabavna rješenja.
U ZIMO Digitalu vjeruju da budućnost komunikacije između brandova i korisnika leži u interaktivnom i zabavnom sadržaju, stoga je njihov cilj pružiti najbolje moguće iskustvo za oglašivače koji žele promovirati svoje usluge i proizvode upravo kroz interaktivne sadržaje, s naglaskom na mobilni segment.
Dubokom integracijom s društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Google+, Instagram, Foursquare) interaktivni sadržaji ZIMO Digitala nude viralnost i omogućavaju konzumaciju velike količine brandiranog sadržaja kojeg kreiraju sami korisnici, a zahvaljujući najnovijoj tehnologiji, pokriveni su svi segmenti web i mobilnih platformi (iOS, Android, Windows Phone), tako da poruka dolazi do svakog korisnika s internetskom vezom, neovisno da li koristi pametni telefon, tablet ili računalo.
Kreativnim rješenjima (igre, kvizovi, razni interaktivni sadržaji) stvaraju se više korisničke interakcije koje rezultiraju dubljom korisničkom povezanosti s određenom tvrtkom i brandovima, te doprinose širenju dosega klijenta.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook