Mnogi ljudi ne vode računa o online privatnosti i nisu niti svjesni da stvari koje napišu na društvenim mrežama mogu postati vidljive svima i uzrokovati različite probleme te smo do sada već vidjeli neke slučajeve u kojima su osobe dobivale otkaze zbog svojih objava na Facebooku.
Broj otkaza zbog Facebooka u budućnosti bi se mogao povećati zahvaljujući 18-godišnjem Callumu Haywoodu i njegovoj stranici 'We Know What You're Doing'. Haywood je u intervjuu za CNN rekao da je ostao šokiran kada je shvatio kakve stvari ljudi javno objavljuju na Facebooku te je napravio ovu stranicu kako bi upozorio na ovaj problem i količinu informacija koju ljudi (često da toga uopće nisu niti svjesni) dijele sa svim korisnicima Facebooka.
Dobro, dobro pazite što pišete na Facebooku...
'We Know What You're Doing' prikuplja javne objave na Facebooku koje sadrže riječi i fraze poput 'hate my boss' i 'hungover' te ih prikazuje u četiri stupca: 'Who wants to get fired', 'who`s hungover', 'Who`s talking drugs' i 'Who`s got a new phone number'.
Kada god netko javno na Facebooku spomene da mrzi svog šefa, to će se prikazati u prvom stupcu, dok će se u ostalim stupcima prikazati objave u kojima se spominje pijanstvo, odnosno triježnjenje, konzumiranje droga te objave u kojima korisnici javno objavljuju svoje telefonske brojeve.
Iako Callum Haywood kažu da mu je cilj ukazati na probleme vezane uz sadržaj koji korisnici dijele s cijelim Facebookom, njegova bi stranica za neke korisnike mogla izazvati puno veće probleme jer svima otkriva da mrze šefa, previše piju ili konzumiraju droge – iako su najveći krivci, naravno, sami korisnici ove društvene mreže koji ovakve stvari javno objavljuju na Facebooku.
Tako je Anastasia R. napisala kako mrzi svog šefa i želi da umre ili, još bolje, kako bi ga ona mogla ubiti, Franki O. kaže kako je sada i službeno postao glazbeni novinar te je to vjerojatno razlog zašto se sada trijezni, a dodao je i kako je 'željan droge', dok je Charlie S. s cijelim Facebookom podijelio svoj broj telefona.
Otkaz jer poslodavcu nije omogućila pristup svom profilu na Facebooku!
Haywood je ovu stranicu lansirao u ponedjeljak popodne, a nakon samo jednog dana skupila je više od 120 tisuća jedinstvenih posjetitelja te bi, s obzirom na njenu popularnost, zaista mogla utjecati na neke korisnike Zuckerbergove društvene mreže koji bi u budućnosti mogli pripaziti što pišu na Facebooku, odnosno hoće li njihove objave biti vidljive svima ili samo njihovim prijateljima.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.