Iako televizijsko oglašavanje i dalje dominira te kompanije najviše novca troše na reklamiranje na TV-u, u budućnosti će se sve više novca trošiti na online oglašavanje te će se razlika u vrijednosti tržišta televizijskog i online oglašavanja uvelike smanjiti.
Neke glasine koje su se u posljednje vrijeme pojavile kažu da na tržištu TV oglašavanja u budućnosti možemo očekivati zanimljive novitete te da će, zahvaljujući tehnologiji koju razvija Intel, televizori prepoznavati korisnike odnosno gledatelje što će omogućiti puno veću učinkovitost reklama koje će se prilagođavati gledateljima.
Mnogi prigovaraju da su dosadašnji načini mjerenja gledanosti poprilično neprecizni, zbog čega se puno oglašivačkog novca nekontrolirano troši, a na ovaj način oglašivači bi napokon dobili precizne statistike oko toga tko prati koje programe i emisije.
Također, prepoznavanje gledatelja otvara mogućnost za preciznije reklamiranje te bi se oglasi mogli prilagođavati osobama koji ih gledaju – Intelova tehnologija neće prepoznavati same gledatelje, ali će prepoznavati spol i dob gledatelja i na taj način isporučivati reklame.
Na Reutersu kažu da bi Intel ovu tehnologiju trebao razviti u sklopu vlastitog TV servisa kojeg pripremaju, a Alex Gauna, analitičar iz JMP-a vjeruje da, ako Intel predstavio virtualnu mrežu i u nju implementira ovu tehnologiju, mogli bi donijeti velike promjene na tržište pretplatničkih TV i kabelskih servisa koje je u SAD-u vrijedno čak sto milijardi dolara.
Ipak, ovu kompaniju pri pokretanju vlastitog TV servisa očekuju brojne poteškoće, a najveća je nemogućnost postizanja dogovora s pružateljima usluga, odnosno sadržaja.
Naime, Intel želi korisnicima omogućiti TV pakete koji će imati manje kanala i biti jeftiniji, što bi sigurno utjecalo na dosadašnje kabelske operatere koji u svojoj ponudi imaju stotine kanala – korisnici bi se umjesto takvih velikih i skupih operatera, odlučili za Intelov TV servis koji će biti jeftiniji i imati samo kvalitetne kanale.
Takva situacija ne bi odgovarala niti dosadašnjim kabelskim operaterima niti mrežama koje licenciraju programe jer, kako su rekli novinarima Reutersa, nema smisla 'uzimati' pretplatnike dosadašnjim partnerima i omogućiti im prelazak na Intelov servis koji će biti jeftiniji jer će na taj način i oni izgubiti dio novca.
Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.