Saznajte

Što se dogodilo s internetom između dvaju Olimpijskih igara?

Slika nije dostupna
Sve je više korisnika društvenih mreža, a zanimljivo je pogledati koliko ih je bilo tijekom Olimpijskih igara u Pekingu 2008 godine, a kakvo je trenutno stanje, tijekom Olimpijskih igara u Londonu.

Facebook je 2008. godine brojao oko 100,000,000 korisnika. Broj je itekako porastao, pa Facebooku danas, tijekom Olimpijskih igara u Londonu, broji oko 1,000,000,000 korisnika.

I društvenoj mreža Twiter u razdoblju između dviju Olimpijskih igara porastao je broj korisnika. Godine 2008. imao je 6,000,000, a danas ima 500,000,000 korisnika.

>> Ovim se mogu pregledavati SVI profili na Facebooku!

I najpoznatiji i najposjećeniji video servis na svijetu YouTube u zadnje četiri godine itekako je dobio na popularnosti. Godine 2008., za vrijeme trajanja Olimpijskih igara u Pekingu, na YouTube je u svakoj minuti postavljano videa u trajanju deset sati. Danas, tijekom Olimpijskih igara u Londonu, svake minute na YouTube postave se čak 72 minute novog sadržaja.

Ova statistika pokazuje da je društvena mreža MySpace najviše izgubila na popularnosti. Tijekom olimpijskih igara u Pekingu 2008. godine je 115 milijuna posjetitelja mjesečno, a danas ih ima samo 25 milijuna.

Pratite najnovije vijesti bilo kada, bilo gdje. Pratite nas na mobilnih uređaja.