U proteklih nekoliko mjeseci neki korisnici Facebooka na Novom Zelandu dobili su priliku isprobati novi dizajn Timelinea koji je pregledniji i jednostavniji u odnosu na aktualni prikaz stranice profila na ovoj društvenoj mreži.
S obzirom da je Facebook samo testirao s novim Timelineom (u posljednje su vrijeme primijećena dva nova dizajna TL-a), nije bilo poznato hoće li ova kompanija svim korisnicima predstaviti novi Timeline ili će na kraju odustati od promjena.
Promjene na Facebooku: Pogledajte kako će izgledati novi Timeline!
Ipak, sada su iz Facebooka i službeno objavili da će tijekom sljedećih nekoliko tjedana svi korisnici dobiti novi Timeline u kojem je glavna novost da će se, umjesto s obje strane na glavnoj profilnoj stranici, objave s ove mreže prikazivati samo na desnoj strani koja će biti malo povećana u odnosu na lijevu stranu na kojoj će se prikazivati ostale informacije poput fotografija, aplikacija, posjećenih mjesta i drugih aktivnosti.
Kao što je i ranije najavljeno, promijenjen je i izgled kategorija koje se nalaze ispod naslovne kategorije – više nema kućica s malim fotografijama prijatelja, likeova, posjećenih mjesta i slično, već su one sada prikazane u obliku tekstualnog izbornika, a promijenjen je dizajn kućice 'O meni' koji je sada također pregledniji i ljepši.
S novim Timelineom ekipa iz Facebooka dala je puno više pažnje sadržaju kojeg korisnici vole i prate pa će sada biti jednostavnije dodavati i dijeliti stvari poput glazbe, filmova i knjiga. Iz Facebooka su objavili da će korisnici sada lakše dodavati i aplikacije poput npr. Instagrama na Timeline na kojem će se (samo s lijeve strane) prikazivati fotografije objavljene putem ove i drugih aplikacija.
Zuckerberg već razmišlja o sljedećem koraku: Naplaćivanju korištenja Facebooka!
Ovo je već treća velika novost koju je Facebook predstavio ove godine – prvo su predstavili novi način pretraživanja Graph Search, zatim su predstavili promjene na news feedu, a sada je napokon redizajniran i Timeline.
Trenutno ove opcije još nisu dostupne većini korisnika ove mreže, no očekujemo da postanu dostupne tijekom sljedećih nekoliko tjedana tako da ćemo uskoro koristiti poprilično izmijenjeni i pregledniji Facebook na kojem će dominirati velike fotografije, koji će biti više orijentiran dijeljenju sadržaja i na kojem ćemo moći personalizirati sadržaj koji se prikazuje na glavnoj stranici.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook