'Željela bih dobiti otkaz jednog dana, bilo bi lakše biti doma nego prolaziti kroz sve ovo' – ovu je poruku na svom Facebooku objavila Amy McClenathan iz Phoenixa, a čini se da je ta poruka nekako došla i do njenih poslodavaca jer je nedugo nakon toga dobila otkaz u kompaniji u kojoj je radila.
Ostao bez posla zbog profila na LinkedInu!
'To je bila jako kratka rečenica, ali bila je to jedna od najsnažnijih rečenica koje sam napisala životu', komentirala je McClenathan ovaj događaj novinarima sa stranice Azfamily.
Taj je status napisala otprilike godinu dana nakon smrti njene majke kada je prolazila kroz iznimno teško razdoblje, no umjesto da o tome popriča sa svojim prijateljima ili rodbinom, odlučila je svoja razmišljanja o otkazu podijeliti sa svima na Facebooku, zbog čega je na kraju dobila otkaz.
Ovo je samo još jedan od brojnih primjera koji pokazuju koliko ljudi moraju biti oprezni pri objavama statusa na Facebooku i ostalim društvenim mrežama. Osim što poslodavci često njuškaju po profilima zaposlenika na društvenim mrežama, veliki broj njih prilikom traženja novih zaposlenika, osim CV-a dobro pregleda i sve profile na Facebooku, Twitteru i LinkedInu pa ako naiđu na objave poput ove koju je objavila Amy McClenathan, teško je da će takav kandidat dobiti posao.
Također, kako je pokazao jedan slučaj iz Engleske prošle godine, treba biti oprezan i prilikom ispunjavanja profila na LinkedInu jer je zaposlenik jedne kompanije iz Londona dobio otkaz zato što je na ovoj poslovnoj mreži napisao da traži nove izazove u karijeri.
Je li Vam Facebook pomogao pri zaposlenju?
Ipak, Dan Barr, odvjetnik iz Phoenixa kaže da zaposlenici imaju pravo na društvenim mrežama žaliti se na radne uvjete, no trebaju pripaziti na stvari o kojima pišu – npr. dozvoljeno je žaliti se na prekovremeni rad ili ako im je uskraćen bonus, ali ne smiju pisati kako je kompanija u kojoj rade najgore mjesto na svijetu te kako rade za varalice i slično jer bi to mogli biti opravdani razlozi za davane otkaza.
Što vi mislite, imaju li poslodavci pravo radnicima dati otkaz na temelju njihovih aktivnosti na društvenim mrežama?
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook