Nakon što je preuzela vodstvo Yahooa, Marissa Mayer postala je jedna od najvećih zvijezda tehnološke industrije koja je zaslužna za veliki preokret u poslovanju Yahooa. Cijena dionice ove kompanije nedavno je dosegla 38 dolara, što je najveća vrijednost još od 2006. godine, a kao dva glavna razloga konstantnog povećanja cijene dionice većina analitičara naglašava Yahooov udio u rastućoj kineskoj kompaniji Alibaba te vodstvo Marisse Mayer.
Donijela je velike promjene, ali još nije spasila Yahoo!
Osim tehnoloških novinara, njoj su veliku pažnju posvetili i u Vogueu te Vanity Fairu, a na temelju nekih posljednjih objavljenih članaka, na stranici All Things D kažu da, iako je javnost stekla dojam da je riječ o 'svemogućoj ženi', dio zaposlenika unutar Yahooa nije baš zadovoljan s njom te se bune na njen 'imperijalan stil' upravljanja i željom za potpunom kontrolom nad svim stvarima u kompaniji. Također, usprkos tome što je u medijima Marissa prikazana kao uspješna i šarmantna 'princeza štreberica' koja vuče nevjerojatno uspješne poslovne poteze, čini se da je realnost ipak malo drugačija.
Pripremajući se za veliki članak o poslovnom i privatnom životu Yahooove šefice novinari Vanity Faira razgovarali su s nekim njenim prijateljima koji su za nju rekli da je 'prilično zbunjujuća osoba koju je često jako teško shvatiti'. Pogrešno ju je prikazati kao anđela ili kao vraga, a neke stvari oko nje su neobjašnjivo čudne, rekli su neki od Marissinih prijatelja i kolega. Dio bivših kolega iz Googlea vjeruje da za pretjerano naglašavanje uloge Marisse Mayer (kojoj su često pripisivani neki uspjesi za koje nije zaslužna samo ona) nije kriva ona, već ponajviše novinari koji su napravili mit o superženi u svijetu tehnologije u kojem vladaju većinom muškarci.
Kada šefica Yahooa provjerava zaposlenike...
Gotovo svi Googleovci se slažu da je riječ o zaista odličnoj inženjerki koja zna svoj posao, no napominju kako je Marissa jako nesigurna i narcisoidna te konstantno traži pažnju – zbog čega je imala veliki broj neprijatelja u Googleu.
Ipak, iako se mnogima ne sviđa način na koji je upravljala stvarima u Googleu i na koji sada vodi Yahoo, naglašava se kako ona ima snažan karakter i sposobnost upravljanja velikom kompanijom te ljudi koji je dobro znaju kažu da je veliki borac i jako snalažljiva zbog čega će uspjeti u Yahoou kojem želi vratiti staru slavu.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook