Kineska kompanija Xiaomi poznata je po svojim jeftinim telefonima s kojima kopiraju Appleov iPhone (nazivaju ih 'kineskim Appleom'), dok je njihov izvršni direktor prozvan 'kineskim Steveom Jobsom'. Iako nisu previše poznati izvan Azije, Xiaomi je jedan od najpopularnijih mobilnih brandova u Kini čiji su telefoni često rasprodani u samo nekoliko minuta od početka prodaje, a sljedeći korak u razvoju ove kompanije jest širenje na međunarodna tržišta.
Zbog toga su prvo Googleu 'oteli' jednog od vodećih menadžera koji je radio na razvoju Androida Huga Barru, dok drugi korak uključuje približavanje ovog branda korisnicima izvan Kine.
Evo što ZAPAD može naučiti od 'kineskog Applea'!
Jedan od načina približavanja međunarodnim korisnicima jest i promjena domene te su najavili jednostavniju domenu koja će biti prihvatljiva i pamtljiva i ljudima izvan Kine – mi.com, pri čemu se ovo 'mi' odnosi i na mobilni internet . Na The Next Webu prenose kako ova domena dolazi s velikom cijenom te je Xiaomi za 'samo dva slova' morao platiti čak 3,6 milijuna dolara.
U prva tri mjeseca ove godine Xiaomi je isporučio oko 11 milijuna pametnih telefona te u ovoj kompaniji očekuju da bi do kraja godine trebali isporučiti 60 milijuna mobilnih uređaja. Planovi za sljedeću godinu još su veći te je izvršni direktor Lei Jun najavio kako očekuju da će sljedeće godine isporučiti čak sto milijuna pametnih telefona, čime bi mogli postati jedna od najvećih mobilnih kompanija na svijetu.
U ostvarenju tog cilja trebalo bi im pomoći i širenje na međunarodna tržišta – prvenstveno jugoistočne Azije, ali i Indije i Latinske Amerike na kojima očekuju veliku potražnju za cjenovno prihvatljivim pametnim telefonima.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook