Nakon što je godinama račun za mobilne usluge obitelji Mazkouri iznosio oko 300 funti mjesečno, prošlog ljeta operater Orange blokirao im je korištenje mobilnih usluga zbog prevelikog računa te su se šokirali kada su vidjeli iznos koji moraju platiti – 163 tisuće funti.
Alan i Carolyn Mazkouri 15 godina koristili su usluge ove mobilne kompanije za svoje privatne telefone i deset poslovnih uređaja koje koriste zaposlenici njihove kompanije te tijekom tog razdoblja nisu imali nikakvih problema s Orangeom. Problemi su nastali tijekom prošlog ljeta kada se Alanov telefon počeo pregrijavati pa ga je morao zamijeniti u trgovini u kojoj ga je kupio.
S novim mobitelom nastavio je jednako telefonirati kao i ranije te se iznenadio kada je dobio poruku da je broj blokiran zbog prevelikog računa, a pravi šok je uslijedio kada je vidio da mora platiti više od 160 tisuća funti.
Dobio najveći telefonski račun u povijesti, evo o kojem je iznosu riječ
Objašnjenje za ovako veliku cifru na računu bilo je skidanje velike količine podataka putem mobilnog interneta – Mazkourijev telefon se u roku od tri tjedna spajao na mrežu svakih 20 minuta i skidao veliku količinu podataka za koju na BBC-u kažu da je jednaka količini od pet milijuna mailova, odnosno čak 15 tisuća pjesama.
On kaže da se ne razumije previše u tehnologiju te da ima 'problema i sa slanjem SMS poruka' tako da on nema nikakve veze sa skidanjem tako velike količine podataka putem mobilnog interneta. Zanimljivo je da su iz Orangea pristali otpisati ovaj dug, no sljedećih sedam mjeseci nakon toga i dalje su im nastavili slati telefonske račune te je novinarima situaciju u kojoj se našao on i njegova obitelj opisao kao 'potpuno bijednu' jer, usprkos činjenici što im je dug otpisan, mjesecima su dobivali račune od 163 tisuće funti.
Nakon novih pritužbi Orange je na kraju odustao od slanja računa, ispričali su se obitelji Mazkouri te su im kao 'gestu dobre volje' ponudili kompenzaciju od 250 funti.
Poslije tih loših iskustava i mjeseci neizvjesnosti i očaja, Mazkouri su odlučili promijeniti mobilnog operatera.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook