Najgledanija tehnološka reklama prošle godine bila je Samsungova reklama iz serije 'Sljedeća velika stvar već je ovdje' u kojoj ta kompanija ismijava ljubitelje Applea koji danima i satima čekaju ispred trgovina kako bi se što prije dokopali novog modela iPhonea.
Najbolja tehnološka reklama: Samsung ismijao Apple!
U reklamama se naglašava kako Samsungovi Galaxy telefoni već odavno imaju sve nove opcije koje ekipa koja čeka u redu za iPhone očekuje. Samsung je za tržište SAD-a sada snimio novu reklamu s kojom predstavljaju Galaxy S4 te su s njom htjeli pokazati koliko je iPhone zastario u odnosu na taj model jer nema niti jednu od novih mogućnosti s kojima se može pohvaliti novi Galaxy.
U ovoj reklami prikazana je proslava mature jednog mladića na kojoj, kako kažu na Cnetu, 'mlade i cool osobe koriste Galaxy S4', dok svi stariji koriste iPhone i dive se novim opcijama Galaxyja uz komentar: 'Neki su pametni telefoni pametniji od drugih'. Vlasnici iPhonea oduševili su se kada su vidjeli da se na poziv može odgovoriti samo mahanjem ruke iznad ekrana, kako se poruka može pregledati ako se prst postavi iznad nje (bez dodirivanja ekrana) te da se fotografije između telefona mogu prebaciti jednostavnim dodirivanjem telefona.
Također, otac mladića koji je diplomirao oduševio se i činjenicom da se putem Samsungovog telefona može upravljati televizorom, a i fotografiranje s njim je puno bolje jer ima opcije koje iPhone nema – poput snimanja više fotografija i njihovog povezivanja u jednu.
Samsung 'ubija' Apple onako kako je Apple 'ubijao' Microsoft
Ovakve Samsungove reklame u kojima napadaju Apple uvelike podsjećaju na Appleove 'Get a Mac' reklame iz prošlog desetljeća u kojima je ova kompanija ismijavala Microsoft – u njima je prikazana jedna cool osoba koja je predstavljala Mac i dosadni poslovnjak koji je predstavljao Microsoft, a u Samsungovim reklamama sada cool osobe koriste Galaxy telefone, dok iPhone koriste samo oni stariji.
Inače, Apple bi uskoro trebao predstaviti veliki redizajn svog operativnog sustava za mobilne uređaje te je pitanje hoće li samo promijeniti izgled i sučelje iOS-a i njegovih ikona ili će ovaj softver unaprijediti nekim dodatnim opcijama poput onih koje je Samsung naglasio u njihovoj posljednjoj reklami ili nekim sličnima.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook