Tinejdžeri ne žele imati iste uređaje kao njihovi roditelji ili njihov zubar, oni žele moderne uređaje koji se ‘obraćaju njihovoj generaciji’, a prema posljednjem provedenom istraživanju, mladima u SAD-u dosadio je iPhone te su sada u trendu Samsungovi Galaxy uređaji te Microsoftov Surface tablet, odnosno hibrid između prijenosnika i laptopa.
Ovo je istraživanje provela kompanija Buzz Marketing Group, a njegove su rezultate prenijeli na Forbesu na kojem kažu kako sve više tinejdžera poručuje: ‘Apple je gotov’ i više nije cool. Iako proizvodi ove kompanije i dalje privlače veliki broj korisnika - pa i tinejdžera, nekoliko istraživanja koja su u SAD-u provedena posljednjih mjeseci pokazalo da je interes mladih za iPhoneom sve manji.
'Dragi Apple, više nisi cool: Napuštam te zbog Androida'
Jedno takvo istraživanje pokazalo je da i dalje više od 65 posto tinejdžera želi iPhone, dok 22 posto njih za svoj sljedeći telefon želi Samsungov Galaxy - iako je ova razlika i dalje iznimno velika u koristi iPhonea, na Forbesu kažu da je prije dvanaest mjeseci ‘bilo nezamislivo da tinejdžeri žele bilo koji smartphone koji nije iPhone’.
No, vremena se mijenjaju te je nekoliko faktora utjecalo na pad popularnosti Appleovog telefona među mladima, a jedan od njih je što roditelji, kada kupe novi telefon, djeci često daju svoj stari telefon - često je to upravo iPhone i to model koji je star dvije ili više godina, no ako žele novi telefon, roditelji im najčešće kupe neki od novih Androida jer su jeftiniji i pristupačniji.
Također, jedan od efekata koji je utjecao na ‘cool komponentu’ Applea jest i nedostatak inovacije u iPhoneu 5 jer, osim većeg ekrana, novi model Appleovog telefona nije donio nikakve značajnije promjene u odnosu na iPhone 4S.
Smanjena potražnja za iPhoneom srušila dionicu Applea!
Ovu su situaciju iskoristili u Samsungu čije su reklamne kampanje usmjerene upravo prema mladima te su potrošili milijune dolara na reklame u kojima su prikazali iPhone kao telefon za starije korisnike te su ismijali ljubitelje Applea koji danima i satima čekaju u redovima ispred trgovina kako bi se među prvima dokopali novog modela iPhonea.
U tim reklamama poručuju da ljudi ne moraju stajati u redovima za novi iPhone jer im je već dostupna ‘sljedeća velika stvar’ - Samsungov Galaxy koji ima bolje opcije u odnosu na Appleove telefone.
Ipak, Tina Wells, analitičarka iz Buzz Marketing Groupa kaže da sudbina Applea leži u njihovim rukama, a ne rukama konkurencije - smatra da Apple ne može živjeti na staroj slavi te da moraju konstantno napredovati i razvijati se kako bi zadržali važnost te, ako se u budućnosti fokusiraju na inovaciju - tinejdžeri će im se vratiti.
DNEVNIK.hr pratite putem iPhone/iPad | Android | Twitter | Facebook